“Populaire lunchlocatie, goede pizza en dito pasta”
Beoordeling van Il Tavolino

Geclassificeerd als nr. 1.153 van 9.824 Restaurants in Milaan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Centro Direzionale
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even voor half één 's middags hier een tafel bemachtigd voordat het restaurant overspoeld werd met lunchers uit de kantoren uit de omgeving. Goede pizza's en een heerlijke spaghetti met kalfsgehakt, citroen, gember en room gegeten.

Datum van bezoek: september 2017

10 augustus 2017 beoordeeld

Met het gezin snel een hapje eten ondanks de vermoeidheid. Ondanks drukte zeer hartelijk ontvangen door het personeel. Bleef nadien ook attent en vlot. Pizza's en pasta's waren ook beter dan gemiddeld. Huiswijn was ook prima. Dit is zeker aanbevolen.

Datum van bezoek: april 2017
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in dit restaurant op een boogscheut van de Hilton in Milaan. Lekker handig dus. Middelgroot, met nogal wat toeristen aan tafel, maar toch ook italianen. Een goede mix dus. De obers waren heel vriendelijk. Ik at er alleen op een zakenreis en werd niet buiten gekeken, integendeel. Dit is zeker niet altijd het geval. Ik at de gestoomde groenten met de coteletta: indrukwekkend, en ik kreeg ze niet op.

Datum van bezoek: november 2016
MASSIMO T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tavolino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2016

Dank hoffelijke klant voor uw beoordeling.
Wij zijn u graag van uw tevredenheid en we hopen u weer te zien in ons restaurant gastheer.

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Chateaubriand was super heerlijk. Lekker zacht en in dunne schijfjes gesneden. Gebakken groentjes erbij waren erg lekker. Locatie is ideaal. Parking voor de deur. Gezellig tafelen met 2 of in groep. Kan ook alleen natuurlijk. Je moet minstens 100 karakters typen, weet niet of ik er al zoveel heb. Top restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2016
MASSIMO T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tavolino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dank hoffelijke klant voor uw beoordeling.
We zijn erg blij met uw keuze en hopen we de kans om je weer tegemoet te komen zeer binnenkort in ons restaurant voor een ander aangenaam gelegenheid te hebben!

24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een teleurstellende ervaring met een pizza van een ander restaurant, korst was gewoon brooddeeg, was dit hele verademing. Pizza Tonno genomen en het smaakte heerlijk. Goede bodem, dun en toch stevig. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2016
MASSIMO T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tavolino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2016

Ronald dank voor uw beoordeling.
Onze pizza is uitgegroeid tot een van de meest populaire gerechten van onze trouwe klanten. We hopen dat we de kans om het te hosten op andere onze voorstellen!

Reizigers die Il Tavolino bekeken, bekeken ook

In Il Tavolino geweest? Deel je ervaringen!