10 september 2017 beoordeeld

Prima hotel, heel schoon en goed gelegen in een buurt die niet superdruk is, maar wel op loopafstand naar hartje centrum. In de buurt van metrohaltes, handig, want wij hadden onze auto bij een P&R naast een stadion geparkeerd. Dit is goedkoper en je kunt een handige OV-kaart nemen die je in alle trams, bussen en metro's kunt gebruiken. We vroegen een rustige kamer aan de achterkant, daar hoorde je de straat nauwelijks, in augustus. Je hoort eerder de geluiden op de gang, maar dat is wel heel vaak in hotels. We zaten naast een lift, die hoorden we juist totaal niet! Het hotel oogt van buiten lekker zakelijk ouderwets, dat wil zeggen: veel ramen, marmer, hout en steen, zoals in de jaren '70, ik hou daarvan! Hierdoor is het een toegankelijk hotel, geen poespas, gewoon precies alles je nodig hebt. Het bleek ook een voltreffer te zijn voor avondlijk vertier, want we hadden van onze Italiaanse vrienden gehoord dat de buurt bij Porta Genova leuk is om ''s avonds rond te lopen, te eten of wat te drinken, en dat was zo! Op 10 minuten lopen van ons hotel, dus geen gedoe meer met OV, heerlijk. Wij waren er in augustus, dit is wel de tijd dat de stad 'uitgestorven' is, qua Milanezen, maar wij vonden het toch heel leuk.

Kamertip: Kamer aan de achterkant, daar konden we met de ramen open slapen want ik hou niet van airco (die was er wel), was rustig genoeg.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld

Goed gelegen hotel in een hele leuke wijk van Milaan.
De kamers zijn wat gedateerd maar heel schoon en prima bedden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt heeft voldoende keuze en is prima. De douche is klein en je moet in bad stappen om te douchen. Dit was niet in de 1 persoons kamer, die had een gewone douche.
Het openbaar vervoer is lekker dichtbij.
Zou er zo weer heen gaan.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Betaalbaar en schoon. Prima kamer en sanitair. Loop afstand naar centrum circa 1,5 km. Prijs heel betaalbaar en prima personeel. Wel aan drukke straat. Geen last van het geluid. Ontbijt redelijk tot goed

Verbleef: september 2016
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel. 5 min vanaf de metro en 5 min gelegen van de supermarkt. Een goed gelegen hotel met vriendelijk personeel. Simpele maar schone kamers. Alles wat je nodig hebt is in de kamer aanwezig. Een goed hotel voor een 4 daagse stedentrip

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
20 juni 2016 beoordeeld

Prettig hotel met erg vriendelijk personeel. goed ontbijt. op loopafstand van het centrum.
Ondanks dat er tegenover een gevangenis was, was dit totaal geen belemmering om de volgende keer weer hier naar toe te gaan. Douche was misschien wat aan de kleine kant.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden