Hilton Milan(Milaan)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

nhow Milano(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 50% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 50% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

Meliá Milano(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

Trip.com
  • Zwembad
Ramada Plaza Milano(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Chateau Monfort(Milaan)
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 277 per nacht.

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en gedienstig personeel die je helpen met al je vragen en noden, gezellige en leuke bar, correcte ruime en heel zuivere kamers, mogelijkheid tot parkeren in het hotel met bewaking en een heel mooie lobby, er is een metrostation op een 500 m afstand vanwaar men heel Milaan kan doorkruisen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
PlanetariaHotels, Direttore van Enterprise Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to review the Enterprise Hotel on TripAdvisor.
It is fantastic to read that you had a wonderful stay and found the staff to be friendly and efficient!
Looking forward to welcome you back,
Best regards

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel, dichtbij de uitvalswegen en snelle verbinding naar centrum met de tram voor de deur of neem de Bike Me en pak overal in de stad een fiets (stalling 100 m van hotel)!
Restaurantjes overal om de hoek maar ook hotel heeft prima keuken.
Aanrader is Osteria Primonovecento aan de rotonde piazza Firenze, alleen maar Italianen en heerlijke vis!
Echt geweldig was de parkeergarage onder het hotel waar wij ons busje met bagage konden laten staan!! Top!!
Nou ja gewoon naar toe gaan, personeel ook zeer vriendelijk!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
PlanetariaHotels, Direttore van Enterprise Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Dear Guest,
We are delighted to read of your enjoyable experience at Enterprise Hotel as well as the comments about Hotel peculiarities and surroundings!
My warmest regards

7 juni 2017 beoordeeld

Schitterend ingericht hotel met zeer vriendelijke service. Het ontbijt is gewoonweg af, zeer goed georganiseerd, zeer gastvrij, alles je denkt dat je zou willen eten is aanwezig zonder dat er een drukte is. De ontbijtzaal is gewoonweg zeer schitterend qua inrichting en design.

Kamertip: De superior room was zeker dik in orde.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
PlanetariaHotels, Direttore van Enterprise Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Dear Guest,
We are delighted to read of your enjoyable experience at Enterprise Hotel as well as the comments about Hotel peculiarities! It was a pleasure to have you staying with us and we very much hope to have the opportunity to welcome you back very so on!
My warmest regards

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kamers, goede service. Niks op aan te merken. Vlak bij de tramhalte richting centrum. Het enige nadeel is dat het kleine half uur dat je zit voordat je echt in het centrum bent na een keer of vijf wel gaat vervelen.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
PlanetariaHotels, Direttore van Enterprise Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Dear Guest,
It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back to Enterprise Hotel.
Yours sincerely

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel.
Receptie vriendelijk en behulpzaam.
Privé garage onder hotel.
Mooie lounge/bar/zalen en restaurant. Hotel is wat verouderd,foto's zijn gedateerd.
Kamer is super schoon en voldoende groot voor enkele dagen.
Ontbijt is perfect , restaurant is goed. ( ook leuke adresjes op wandelafstand. )
Personeel is super vriendelijk.
Kortom , prijs/kwaliteit zeer goed.
Tram stopt bij hotel , lijn 1 op kwartier bij kathedraal.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
PlanetariaHotels, Direttore van Enterprise Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Guest,
Thank you for your review regarding your stay at Enterprise Hotel.
Your business is very important to us and we value your feedback.
We are really looking forward to welcoming you at our hotel again.
Best Regards