Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Top hotel met goede locatie. Hier geweest met de expo en weekendje milaan. De locatie is gewoon perfect en het hotel heeft een hoge standaard goed restourant en mooie kamers die met de tijd meegaan. Alles is gewoon goed. De prosecco staat zelfs klaar bij het ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2016
Una_Hotels_Direttore, Direttore van UNAHOTELS Cusani Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2016

Dear Robin d,
Thank you for having chosen us for your stay in Milan! We are very happy that you had the chance to appreciate our hotel, our unbeatable location and our restaurant.
So what we can say... thank you again and see you soon!
All the best,
The Team - Una Hotel Cusani

Beoordeeld op 19 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt in het centrum van Milaan tussen de Duomo en het kasteel. Metro aan de ingang van het hotel. Dus super ligging. Wij lagen in een superior kamer, wat een mooie grote kamer was met grote badkamer (bad en douche). Nadeel : ontbijt wat minder (keuze beperkt) en tramlawaai.

Datum van verblijf: mei 2016
Una_Hotels_Direttore, Direttore van UNAHOTELS Cusani Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2016

Sehr geherte Regina D,
Vielen dank für haben UNA Hotel Cusani gewählt.
Es ist ein groß Vergnügen dass Sie haben die zentrale Lage unser Hotel und die Struktur unserer Zimmer geschätzt.
Wir hoffen dass Sie unser Gast in ihrer nächsten Reise nach Mailand werden.
Herzliche Grüße,
Das Management und die Mitarbeiter

Beoordeeld op 16 september 2014 via mobiele applicatie

Mooi goed gelegen hotel in het centrum van Milaan. Op wandelafstand van de Dom en de gekende Galleria en alle winkels en restaurants.

Mooi verzorgd hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle comfort op de kamer. Verzorgd ontbijt. Minibar was blijkbaar inbegrepen in de prijs. Het hotel is zeker zijn geld waard.

Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2014
Una_Hotels_Direttore, Direttore van UNAHOTELS Cusani Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2017

Dear Guest thank you for sharing your experience about your stay. We are happy to know that you enjoyed our hotel Thanks for your notes you have given us the opportunity to continue to improve our services. We hope your travels will bring you again to Milan and we will be glad to welcoming you again

Beoordeeld op 7 oktober 2013

We waren 4 nachten in dit hotel en hebben echt van Milaan genoten; spijtig genoeg hebben we op een avond een uurtje op het politiebureau doorgebracht omdat onze handtas gestolen was !
Het hotelpersoneel was zeer bereid om te helpen ! Milaan is een mooie stad met een prachtige duomo; en talloze aperol-gelegenheden, het personeel van de bars en restaurants was zeer verzorgd en supervriendelijk, zeker in het duomo-gedeelte...
We waren ook in het Brera gedeelte, en in nog verschillende wijken, we hebben gegeten aan de canali, zeer romantisch en zeker niet duur;
Het hotel is zeer clean, het ontbijt is ok, de receptie zeer vriendelijk,
Als we ooit terug gaan naar Milaan, (en die kans zit er dik in ), kiezen we zeer zeker voor hetzelfde hotel !!!

Datum van verblijf: september 2013

Beoordeeld op 11 augustus 2013

We zochten een hotel met een centrale ligging in Milaan en waren heel tevreden over dit hotel. Je kon er ook een ondergrondse parking reserveren (tegen bijkomendebetaling). Nette kamer mét een comfortabel en bed. Grote badkamer. Ook het ontbijt was verzorgd en het personel erg vriendelijk. We zouden dit nog opnieuw doen. Het Hotel bevindt zich vlakbij het Castello Sforzesco en ligt dus super centraal!

Datum van verblijf: augustus 2013

Dear Guest, thank you for sharing your experience about your stay. We are happy to know that you enjoyed our hotel! We hope your travels will bring you again to Milan and we will be glad to welcoming you again in the UNA Hotels world, be well until then