Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (244)
Beoordelingen filteren
245 resultaten
Waardering van reizigers
100
99
33
8
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
100
99
33
8
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 245 beoordelingen
31 augustus 2017 beoordeeld

Uitstekende service, zeer vriendelijk, lekker en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, mooie, ruime en zeer verzorgde kamers.
Wij verbleven hier 3 nachten als gezin met 3 kinderen.
Tijdens dit verblijf werd, zonder iemand er attent op te maken, een fles gekoelde prosecco geleverd op de kamer voor mijn verjaardag. Super.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Heidi D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd 1 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest

First of all I would like to thank you very much for taking the time to contact us and focus your attention to some basic and essential features in order to improve our quality service.

I would like to thank you for such genuine positive comment showed us regarding your experience in our Property in order to state further stimulations.

Since our very first aim is focused on our guests' satisfaction, your positive experience will be a significant witness of your previous stay.

It will be then a real impressive improvement for any other future guest to benefit from. We will definitely make reference to your suggestion in order to profitably improve our standards.

I am glad you have enjoyed your stay and hope to have the opportunity to host you once again to our Property.


Best Regards,
General Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in de buurt van een goede uitgaansbuurt. Enkele spijtige gebreken voor een hotel in deze prijsklasse: doorloop bad/douche verstopt, haardroger vuil. Wel mooie kamer, minibar, airco en goed ontbijt.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Bedank joostbosquet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd 11 juli 2017
Google-vertaling

Dear Guest

I would like to thank you very much for taking the time to contact us and focus your attention to some basic and essential features in order to improve our quality service.

Since our aim is focused on our guests’ satisfaction, we have really appreciated your suggestions as a significant chance to improve and provide better and more enjoyable services.

As far as the previous occurrence is concerned, we would like to express our sincerest apologies for the inconvenient. We would also be really pleased to show you all our best efforts in order to avoid any future dismay.

This your comments will be then shared within our Hotel Staff and they will be a real impressive chance for any future guest to benefit from.

We do hope to host you once again to our Property and to guarantee a more enjoyable future stay in Milan.


Best Regards

General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou soms willen dat het hotelmanagement zelf eens ging proefslapen in het eigen hotel. In dit hotel is alles prima in orde op het eerste gezicht, kamer is comfortabel, ontbijt is goed, maar in onze kamer (504) leek het alsof met enige regelmaat een Boeing 747 startte. Met verschrikkelijk geraas begon de luchtverfrissing te werken, dag en nacht. Ook het afzetten van de airco hielp niet. Na klagen werd beloofd iets te doen -daarom hebben wij niet aangedrongen op een andere kamer- maar kennelijk is dat niet gelukt en de volgende gast zal dus hetzelfde ervaren.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Bedank Bianka d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd 14 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest

I would like to thank you very much for taking the time to contact us and focus your attention to some basic and essential features in order to improve our quality service.

Since our aim is focused on our guests’ satisfaction, we have really appreciated your suggestions as a significant chance to improve and provide better and more enjoyable services.

As far as the previous occurrence is concerned, we would like to express our sincerest apologies for the inconvenient. We would also be really pleased to show you all our best efforts in order to avoid any future dismay.

This your comments will be then shared within our Hotel Staff and they will be a real impressive chance for any future guest to benefit from.

We do hope to host you once again to our Property and to guarantee a more enjoyable future stay in Milan.


Best Regards

General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor zowel zakelijk als privé bezoek. Ligt om de hoek van de trein en metrostation Garibaldi. Voor weinig geld reis je heel Milaan rond. Nette kamers, maar niet heel speciaal. Wil je echt rust vraag naar een kamer aan de achterzijde want aan de voorzijde zijn clubs en daar Kun je last van hebben ivm geluid. Maar ze hebben er al dubbele ramen in geplaatst dus ik vind het zelf niet storend . Goed ontbijt en gratis WiFi. Er is een bar aanwezig in het hotel om na een lange dag heerlijk een drankje te doen. Voor een kort verblijf een ideaal hotel .

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Bedank fabeye14
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd 27 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest


First of all I would like to thank you very much for taking the time to contact us and focus your attention to some basic and essential features in order to improve our quality service.


I would like to thank you for such genuine positive comment showed us regarding your experience in our Property in order to state further stimulations.


Since our very first aim is focused on our guests' satisfaction, your positive experience will be a significant witness of your previous stay.


It will be then a real impressive improvement for any other future guest to benefit from. We will definitely make reference to your suggestion in order to profitably improve our standards.


I am glad you have enjoyed your stay and hope to have the opportunity to host you once again to our Property.



Best Regards,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gianluca P, Direttore van Hotel Tocq, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken