Beoordeeld op 19 juni 2018

Het comfortable Windsor Hotel ligt nabij het metrostation Repubblica van waaruit men zich met de metro snel kan verplaatsen in de stad. De tram stoort in de vroege uurtjes de nachtrust. Goed uitgebreid ontbijtbuffet

Datum van verblijf: januari 2018
WINDSOR_HOTEL_MILANO, Responsabile relazioni pubbliche van Windsor Hotel Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Dear Luc H
We greatly appreciate you finding the time to share your feedback.
It's a great pleasure to read you liked our location close to the undrground from where you reached the most important city sightseeing.,
We regret to know that your feedback is not full positive due to tram noise
We hope you will give us another chance to show to you all the best
With our warmest regards
Irene F.

Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Modern hotel met modern ingerichte kamers met groot flatscreen en keurige badkamer
Prima ontbijt
Nadeel zijn de hoog ingestelde kamer temperatuur van 24 graden die je niet aanpassen kunt naar beneden
Raam open zetten is geen optie want de langskomende trams maken ontzettend veel lawaai

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Propere kamer.
Vriendelijk personeel.We arriveerden en 's ochtends en lieten onze bagage achter in het hotel. Toen we 's avonds onze bagage ophaalden, stonden de koffers al op de kamer.
Uitgebreid en héél lekker ontbijt! Op vraag krijg je alle soorten koffie ( latte macchiato, cappuccino,...)
Minibar is inbegrepen in de kamerprijs.

Datum van verblijf: augustus 2017
WINDSOR_HOTEL_MILANO, Responsabile relazioni pubbliche van Windsor Hotel Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Kristine V
We greatly appreciate you finding the time to leave us your opinion.
We are delighted to read you liked the helpfulness of our colleagues at the reception, the quietness of the location and the central positiona s well opur breakfast selction
We look forward to welcome you back again.
With our warmest regards,
Irene F

Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

We hadden aanvankelijk een andere kamer gekregen dan we geboekt hadden. Toen dit gemeld werd aan de receptie probeerde men ons toch de minder goede kamer te laten behouden. Dat vind ik jammer. Uiteindelijk kregen we toch de kamer die we geboekt hadden. Men was niet echt vriendelijk, noch aan de receptie, noch aan het ontbijt. Het ontbijt was voldoende uitgebreid met verse croissants en vers fruit.

Datum van verblijf: juni 2017
WINDSOR_HOTEL_MILANO, Responsabile relazioni pubbliche van Windsor Hotel Milano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017

Dear Nala11nala
thank you for your feedback
We regret about inconvenience with room type
Is not our intention to give you lower type of room we think there was a misunderstanding
we hope you give us another opportunity to show you all our best
Sincerely
Irene F.

Beoordeeld op 26 november 2016

- straatlawaai doordat tramlijnen net onder onze venster liepen; hierdoor kan je de vensters niet open zetten. +Wel perfect gelegen op een minimum van tijd ben je in het centrum en heel gemakkelijk bereikbaar met tram en metro

Datum van verblijf: november 2016