Beoordeeld op 16 mei 2017

Vanuit het hotel, loop je via een leuke wandeling in een half uurtje naar de Dom. Het hotel is mooi, personeel erg vriendelijke en zeer behulpzaam. Ontbijt erg uitgebreid en aparte goede (!) koffie service. Daarnaast hadden wij een prachtige ruime familie suite, met aparte slaapkamer voor de ouders. Een erg fijn hotel voor in Milaan!

Kamertip: Alle kamers liggen aan de voorkant, dus prima uitzicht
Datum van verblijf: april 2017
Nh Palazzo Mosc... N, Direttore van NH Collection Milano Porta Nuova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear KimTvE,

Thanks a lot for sharing your positive experience with all the users here on TripAdvisor.
As you wrote, our position is one of our strength. We are situated in a central area which gives us the possibility to offer all of our guests the most comfortable experience they may need.
I’m glad to know how happy you are about our hotel, we all appreciate that so much!
Every day we try to do our best to offer our guests all the comfort possible for an unforgettable NH Experience.
We all hope to see you again in our Hotel and sharing another experience.

Iconio Bagnato, General Manager

Beoordeeld op 28 september 2016

Schoon hotel, kamers schoon en heel erg groot! De locatie was geweldig station op loopafstand, ook winkels en restaurants op loopafstand. Ontbijt lekker en personeel super vriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Nh Palazzo Mosc... N, Direttore van NH Collection Milano Porta Nuova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you very much for spending time in sharing your experience at our hotel on Tripadvisor1
We are so happy to know that you enjoyed everything of your NH Experience: from the large, comfortable rooms, to the rich breakfast buffet, to our staff’s natural courtesy and efforts to make you feel like home.
See you soon!

Iconio Bagnato, General Manager

Beoordeeld op 24 december 2015

Een redelijk hotel. Afstand tot metro ca 6 minuten lopen. Supermarkt op paar minuten lopen. Kamers er groot, wel gedateerd en slijtage zichtbaar (bv kapotte wc bril). Bedden erg hard.
Geen geluidsoverlast gehad van andere kamers of de gang.
We betaalden voor de 3 persoonskamers een redelijke prijs. De suite daarentegen vond ik best duur, geen echte bedden als 3e en 4e bed. Wel enorm grote suite, dat was erg fijn. Ontbijt was redelijk. Al met al tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding voor de 3 persoonskamer, maar niet voor de suite.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 18 december 2015

Grand hotel Verdi is een klassiek hotel, maar met zeer ruime kamers en erg vriendelijk personeel. de ligging is rustig en gunstig t.o.v. station en centrum - ik heb alles lopend bereikt. het ontbijtbuffet is zeer goed.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 september 2015 via mobiele applicatie

Enige positieve is dat kamers goed zijn: vrij groot en fijn bed. Echter donker. Lauw water voor 7 uur. Te koud om te douchen.
Voor 7 uur zelfs geen ontbijt!
Bar vaak dicht en als open ongezellige uitstraling.
Te ver van Milaan centrum.
Geen aanrader

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Nh Palazzo Mosc... N, Direttore generale van NH Collection Milano Porta Nuova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2015

Dear Guest,
Thank you for sharing your comments on Tripadvisor. I am pleased to know that you appreciated our spacious rooms and I’m deeply sorry that your stay at NH Grand Hotel Verdi didn’t met your expectations. I beg you to accept my apologies for the inconvenience occurred. There had been some technical problems now fully solved. Your stay was not up to our quality standards, but your feedback will be an opportunity for us to improve and refine our services.
I hope you will give us another chance to show you the high quality of our services. Please do not hesitate to contact me if you wish to visit us again.
Best regards,
Iconio Bagnato