3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 136
PricelineUS$ 136
travelup.comUS$ 138
Beoordeeld op 9 maart 2021 via mobiele applicatie

Net hotel met een zeer goed restaurant. Een echte ossobuco gegeten. Met vriendelijke obers waar Sergio erg zijn best deed om engels te praten. Was dus erg gezellig.
En in deze vervelende tijd best bijzonder om zo goed behandeld te worden

Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2019

Een beetje gedateerd, maar verder goed hotel, vlakbij de metro. Parkeergarage met zeer ruimte plaatsen! Ontbijt is prima, maar helaas geen bonen automaat ( Ze hebben alleen gewone koffie uit een pot ). Vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019

De douche is al jarenlang niet goed behandeld tegen schimmel en de voegen onderaan de douchebak en tussen de tegels zagen echt zwart van de schimmel. En niet een klein beetje maar echt veel schimmel. Dit was ook zo in het toilet het geval. De vloer van de slaapkamer lag nog vol kruimels van de vorige gasten. Personeel aan de incheckbalie was echt heel vriendelijk en enorm hulpvaardig. Dat mag ook gezegd worden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, beetje gedateerd.. dat wel. Zwembad niet verwarmd, en ondanks dat het erg warm kan worden is het zwembad wel echt erg koud. Personeel is vriendelijk, metro in de buurt. Alleen in de directe omgeving is niet zoveel te doen.

Datum van verblijf: juli 2019