3 personen bekijken dit hotel
Hotels.com
Inclusief ontbijt
Lol.travel
Beoordeeld op 28 juli 2016

Zeer vriendelijke bediening, goed gelegen in de buurt van de metro, dichtbij de Duomo.
Heel lekker en uitgebreid ontbijt, ook een gluten-vrij ontbijt werd, met de glimlach, uitstekend verzorgd.
Kamers netjes en met airco.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 13 april 2016

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 september 2014

Dit hotel heeft een goede ligging in het centrum van Milaan. Relatief kleine kamer, nauwelijks ruimte om twee koffers open neer te leggen. Prima ontbijtservice. Hoewel de inrichting van de kamer warm oogt, vonden wij de sfeer enigszins onpersoonlijk. Niet onvriendelijk, maar wel relatief afstandelijke bejegening door het personeel, in vergelijking alle andere hotels in Italië die ik de afgelopen jaren bezocht.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 21 juli 2014

Een ietwat gedemodeerd hotel maar goed verzorgd en op minder dan 3 minuten stappen van het duomoplein. De look-and-feel is wat ouderwets maar ruimschoots gecompenseerd door de goede service het zalige ontbijt en de heerlijke gerechten in het restaurant. Het baliepersoneel was een beetje stug en zakelijk maar het personeel van de bar en het restaurant waren dan weer zeer professioneel en vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 14 mei 2013

Dit hotel geboekt in verband met een groot popconcert op het plein voor de dom op 11 mei 2013. Domplein op 5 minuten loopafstand. Metro (M3) nog dichterbij. Werkelijk prachtige ruime en uitermate "Italiaans" ingericht dus design maar doelmatig. Warme kleurstelling. Het ontbijt is goed maar niet overdreven uitbundig. Je bestelt vanzelfsprekend vers gemaakte cappuccino bij het ontbijt. Je kunt al vanaf half 7 terecht. Als je een keer wilt dineren in het hotel dan is het goed om te weten dat er een uitstekend restaurant, le Volte geheten, is gevestigd op etage -1 dus onder de begane grond met uitermate goed opgeleide bediening. Er worden heerlijke streekgerechten gemaakt. Naast de kaart kan er ook worden gekozen voor een menu van 3 gangen inclusief koffie, wijn en water maar eerlijk gezegd krijg je dan weliswaar uitstekende kwaliteit maar niets echt bijzonders. Gerechten van de kaart kosten voor een primi piattii circa 15 euro en voor een hoofdgerecht circa 24 euro. Je krijgt dan dus echt Italiaanse gerechten. Zo aten wij spada met verse asperges. Gewoon goed. Een flesje wijn is er in alle prijsklassen maar veel goeds tussen 30 en 40 euro.

Enige jammere is dat er nog geen wifi in de kamers is maar alleen in de centrale ruimten.

Uitstekende bedden maken de beleving in dit hotel compleet,

Kamertip: Aan de voorkant rijden tot er in de nacht trams en deze beginnen al vroeg. De kamers zijn goed geisoleerd en er is airco maar als je zonder airco met het raam open wilt slapen dan moet je tegen lawaai kunnen. Zo niet dan ramen dicht.
Datum van verblijf: mei 2013