“Heerlijke pizza’s en super vriendelijke bediening”
Beoordeling van Facce Da Pizza

Geclassificeerd als nr. 2.496 van 8.726 Restaurants in Milaan
Wijk: Zone 5
Wijk: Zone 5
4 oktober 2020 beoordeeld

Top restaurant! Lekker hip en een ongedwongen sfeer. Vooraf kregen we een mousserend wijntje. We bestelde 2 pizza’s en vroegen of we deze konden delen. Dit was geen enkel probleem, de keuken had de pizza’s doormidden gesneden en over 2 borden verdeeld. De pizza’s hadden een heerlijke krokante dunne bodem. Een aanrader is de pizza met nduja. Een pittige worst uit het zuiden van Italië.
Ook de wijnkaart is top hier. Na het eten kregen we zelfs nog een Limoncello van het huis.
In de bediening werken leuke vriendelijke gasten. Al met al een top ervaring voor een vriendelijke prijs!
Als je in de buurt ben en zin hebt in pizza met een lekker flesje wijn... Doen!!

Datum van bezoek: oktober 2020

11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2020
30 september 2020 beoordeeld

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Facce Da Pizza bekeken, bekeken ook

In Facce Da Pizza geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.