Beoordeeld op 28 oktober 2016

Het hotel is niet groot, en van buiten ziet het erg niet traditioneel of super strak uit. Je moet van de inrichting houden maar het is er schoon en het personeel is erg vriendelijk. Het is 15 minuten lopen naar de mainstreet dus een ideale locatie.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 10 november 2016

Dear TH115,

thank you for your recent stay at the Mediolanum and for rating our hotel so high!
We are happy to hear that you were satisfied with the level of cleanliness and kindness of our staff. We shared your positive comments with all our colleagues.
We really hope to welcome you back at the Mediolanum hotel .

Kind regards

Elisabetta Bulgheroni

Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een leuk en goed hotel.
Kleurrijke kamers.
Goede sanitaire voorzieningen.
Vriendelijke medewerkers.
Het ontbijt is dagelijks hetzelfde, goed en ruim voldoende.

Met het openbaar vervoer metro de vele trams is alles in deze stad goed bereikbaar.
Zeker geschikt voor een tweede bezoek.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2016

Het hotel had een mooie kleinschalige uitstraling met een prachtige schone kamer. De termperatuur was ook zeer aangenaam vanwege het moderne airconditioningsysteem. Ontbijt was ook zeer goed en het personeel was erg behulpzaam!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2016

het hotel heeft vriendelijk personeel en is centraal gelegen met goeie verbindingen naar mooie bezienswaardigheden, ze staan steeds paraat om je te helpen en geven zelf tips van bezienswaardigheden. Er word elke dag gepoetst en je hebt een ruime keuze bij het ontbijt, wil je iets je vraagt het en zij doen het mogelijke. Ik heb er zelf niet warm gegeten omdat ik dit met het mooie weer liever op een terrasje van een restaurant doe maar ook hiervoor moet je niet ver stappen. Goeie prijs/kwaliteitverhouding.

Kamertip: its verry nice and clean
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 3 juni 2015

Heel tevreden, prima hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Praktische ligging, op wandelafstand van het centraal station, in een rustige straat, met bars en restaurants in de onmiddellijke omgeving : kortom, een aanrader

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner