Hotel Mediolanum Milan
nhow Milano(Milaan)
US$ 176*
US$ 159*
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

US$ 211*
US$ 191*
NH Milano Machiavelli(Milaan)
US$ 156*
US$ 144*
US$ 251*
US$ 233*
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 265 per nacht.

Hotel Berna(Milaan)
US$ 173*
US$ 143*
  • Roomservice
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Hilton Milan(Milaan)
US$ 133*
US$ 115*
Melia.com
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

US$ 116*
US$ 87*
  • Restaurant
Enterprise Hotel(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 122*
US$ 115*
Priceline
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en goed hotel.
Kleurrijke kamers.
Goede sanitaire voorzieningen.
Vriendelijke medewerkers.
Het ontbijt is dagelijks hetzelfde, goed en ruim voldoende.

Met het openbaar vervoer metro de vele trams is alles in deze stad goed bereikbaar.
Zeker geschikt voor een tweede bezoek.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld

Het hotel had een mooie kleinschalige uitstraling met een prachtige schone kamer. De termperatuur was ook zeer aangenaam vanwege het moderne airconditioningsysteem. Ontbijt was ook zeer goed en het personeel was erg behulpzaam!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
20 augustus 2016 beoordeeld

het hotel heeft vriendelijk personeel en is centraal gelegen met goeie verbindingen naar mooie bezienswaardigheden, ze staan steeds paraat om je te helpen en geven zelf tips van bezienswaardigheden. Er word elke dag gepoetst en je hebt een ruime keuze bij het ontbijt, wil je iets je vraagt het en zij doen het mogelijke. Ik heb er zelf niet warm gegeten omdat ik dit met het mooie weer liever op een terrasje van een restaurant doe maar ook hiervoor moet je niet ver stappen. Goeie prijs/kwaliteitverhouding.

Kamertip: its verry nice and clean
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
3 juni 2015 beoordeeld

Heel tevreden, prima hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Praktische ligging, op wandelafstand van het centraal station, in een rustige straat, met bars en restaurants in de onmiddellijke omgeving : kortom, een aanrader

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
19 maart 2015 beoordeeld

Het hotel ligt gunstig t.o.v. treinstation, metro en bussen.Vanaf vliegveld gaat er een bus naar dit centrale station ( 5 euro) en het laatste stukje naar hotel is dan nog paar minuten lopen.Het hotel ligt in een redelijk rustige straat( het lawaai viel ons mee).Personeel is vriendelijk, behulpzaam.De inrichting van het hotel is apart van kleur en vormen ( design).Mooie kamer. Niet heel groot, maar wel met goede bedden en koffie/theevoorziening,minibar.Lekker groot badlaken, erg fijn! Douchecabine wel klein! Kamers waren wat aan de warme kant! De ontbijtzaal in de kelder had wel wat ruimer mogen zijn, maar het ontbijt was prima en zeker de bediening.Wifi prima. In de hal van hotel stond computer met printer zodat we onze instapkaarten voor terugreis konden uitprinten.Voor twee nachten een prima hotel.

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden