Beoordeeld op 3 juni 2015

Heel tevreden, prima hotel. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Praktische ligging, op wandelafstand van het centraal station, in een rustige straat, met bars en restaurants in de onmiddellijke omgeving : kortom, een aanrader

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 19 maart 2015

Het hotel ligt gunstig t.o.v. treinstation, metro en bussen.Vanaf vliegveld gaat er een bus naar dit centrale station ( 5 euro) en het laatste stukje naar hotel is dan nog paar minuten lopen.Het hotel ligt in een redelijk rustige straat( het lawaai viel ons mee).Personeel is vriendelijk, behulpzaam.De inrichting van het hotel is apart van kleur en vormen ( design).Mooie kamer. Niet heel groot, maar wel met goede bedden en koffie/theevoorziening,minibar.Lekker groot badlaken, erg fijn! Douchecabine wel klein! Kamers waren wat aan de warme kant! De ontbijtzaal in de kelder had wel wat ruimer mogen zijn, maar het ontbijt was prima en zeker de bediening.Wifi prima. In de hal van hotel stond computer met printer zodat we onze instapkaarten voor terugreis konden uitprinten.Voor twee nachten een prima hotel.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 12 maart 2015

Hotel had een goede ligging, vlakbij station waar zowel de treinen, de bussen als de metro aankomen. Nette entree, net en vriendelijk personeel. Zeer kleine kamer (standard room), kleine douche, kleine kast etc. Wel schoon en goede bedden. Veel straat lawaai en een housekeeping die voor 8 uur 's ochtends begon en ontzettende herrie maakte op de gang en naastgelegen kamers en dat elke ochtend weer, zelfs in het weekend. Ontbijt zaal was een hok in de kelder, wel erg uitgebreid en goed ontbijt. Wij hadden het geluk dat het weer erg goed was, nadeel was dat de kamer(hotel) daardoor opwarmde en de airco het niet deed (begin maart), navraag gedaan, nee nu doet alleen de verwarming het, zet maar een raam open. Nou je kon de hele dag het raam open hebben, als je hem dicht deed liep de temperatuur zo weer op naar 23/24 graden en dat slaapt niet heel prettig. In het hele hotel gratis wifi met een perfecte verbinding. Er zou een fitness zijn, helaas dat is in een andere hotel. Er zou een restaurant zijn, dat was hetzelfde hok in de kelder met voorgekookt voedsel. Er was wel een leuke bar, niet druk, maar nette bediening. Genoeg restaurants in de buurt als je niet ver weg wil om te eten. Metro station op een paar honderd meter. Al met al zeker geen onvoldoende maar ook geen 4 sterren waard. Als we weer naar Milaan gaan ga ik op zoek naar een ander hotel voor deze prijs.

Kamertip: Ik zou voor een grote kamer gaan, de kleine (standard) zijn echt klein.
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 22 december 2014

Prima ligging dicht bij Centrale station van Milaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mooie kamers, onze kamer had lichttherapie , grappig. Zeer netjes, goede bedden en ruime badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met zeer vriendelijke en stijlvolle bediening.
Zeker een aanrader voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 19 november 2014

Vanuit airport Bergamo een goede transferaansluiting naar Milan Centrale, hotel is dan 5 min lopen! Metro station zit vlak om de hoek! Hotel is netjes en ontbijt prima met lekkere salades. Vriendelijk personeel en goede wifi aansluiting. Voor een voordelige prijs kan je een leuke stedentrip krijgen!!

Datum van verblijf: oktober 2014