• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 184 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

• Zwembad
Enterprise Hotel(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
nhow Milano(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Hilton Milan(Milaan)
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 296 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Hotel Berna(Milaan)
Agoda.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klassiek hotel, maar wel een heerlijke! De bedden slapen fantastisch, de kamers zijn ruim. Ik wil altijd een fitness en die is hier mooi op de bovenste verdieping geplaatst met veel licht en mooi uitzicht. Ook het zwembad is lekker ruim! Ik kom hier graag!

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
18 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
30 maart 2016 beoordeeld

vanaf check in verliep alles vlotjes,Niets was te veel voor het personeel, alles werd met oprechte glimlach correct uitgevoerd. Dit is een echt klasse hotel, met de grandeur van weleer, wat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt !!! Als ik terugkeer naar milaan zal ik zeker en vast terug in dit hotel verblijven. Proficiat aan het professionele en vriendelijke personeel !! ook algemene inrichting, kamerinrichting,.... waren top !!!

Verbleef: maart 2016
26 januari 2016 beoordeeld

Even weg van alles. Prachtige hotel. Warme onthaal. Gezellige lobby. Kamers met smaak ingericht. Mooie gezellige bar. Op onze kamer stond een fles champagne met aarbeiden en chocola voor ons klaar. Dit alles omdat wij wat te vieren hadden. Dit was echt genieten in een oase van alle luxe en comfort.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende autorit, tijdens een hittegolf, werden we zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen. In eerste instantie schrokken we een beetje van de grandeur. We waren hier echt niet op gekleed maar alle personeelsleden, of het nu de portier, de concierge of de poetsvrouw was, waren zeer hartelijk en hielpen ons waar het maar mogelijk was. De vallet parking was handig maar toch echt wel duur ( prijs was naargelang de auto ) De kamer was zeer mooi, de badkamer zeer ruim en alles was ongelooflijk proper en zeer goed onderhouden. Er was bijna geen slijtage te bespeuren. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met echte verse producten. En ook hier was het personeel gemeend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is duur maar zeker elke cent waard. Het staat absoluut in mijn top 5 van bezochte hotels.

Verbleef: juli 2015