“Heerlijke bedden”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Principe Di Savoia
Beoordeeld als nr. 5 van 431 hotels in Milaan
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klassiek hotel, maar wel een heerlijke! De bedden slapen fantastisch, de kamers zijn ruim. Ik wil altijd een fitness en die is hier mooi op de bovenste verdieping geplaatst met veel licht en mooi uitzicht. Ook het zwembad is lekker ruim! Ik kom hier graag!

Verbleef: Juli, 2016, reisde voor zaken

18 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
30 maart 2016 beoordeeld

vanaf check in verliep alles vlotjes,Niets was te veel voor het personeel, alles werd met oprechte glimlach correct uitgevoerd. Dit is een echt klasse hotel, met de grandeur van weleer, wat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt !!! Als ik terugkeer naar milaan zal ik zeker en vast terug in dit hotel verblijven. Proficiat aan het professionele en vriendelijke personeel !! ook algemene inrichting, kamerinrichting,.... waren top !!!

Verbleef: Maart, 2016
26 januari 2016 beoordeeld

Even weg van alles. Prachtige hotel. Warme onthaal. Gezellige lobby. Kamers met smaak ingericht. Mooie gezellige bar. Op onze kamer stond een fles champagne met aarbeiden en chocola voor ons klaar. Dit alles omdat wij wat te vieren hadden. Dit was echt genieten in een oase van alle luxe en comfort.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende autorit, tijdens een hittegolf, werden we zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen. In eerste instantie schrokken we een beetje van de grandeur. We waren hier echt niet op gekleed maar alle personeelsleden, of het nu de portier, de concierge of de poetsvrouw was, waren zeer hartelijk en hielpen ons waar het maar mogelijk was. De vallet parking was handig maar toch echt wel duur ( prijs was naargelang de auto ) De kamer was zeer mooi, de badkamer zeer ruim en alles was ongelooflijk proper en zeer goed onderhouden. Er was bijna geen slijtage te bespeuren. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met echte verse producten. En ook hier was het personeel gemeend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is duur maar zeker elke cent waard. Het staat absoluut in mijn top 5 van bezochte hotels.

Verbleef: Juli, 2015
19 juni 2015 beoordeeld

Wij verbleven hier helaas voor maar 1 nacht maar dit was echt een tophotel en een echte aanrader. Dit hotel straalt echt pracht en praal uit het is net of je terug in de tijd gaat. Wij hadden hier een premium kamer deze was op de 6de etage en zat op een hoek en keek uit op de straat. Kamer was echt riant en de badkamer was net zo groot als de slaapkamer alleen was het jammer dat we daar geen aparte douche hadden het had er namelijk in gekund.Wel lekker de acua di parma luchtjes op de badkamer. Minibar was gevuld wel erg prijzig 7 euri voor een flesje evian. De housekeeping komt s avonds je bed openslaan en je pantoffels klaarzetten en de gordijnen dichtdoen echt super. Spa ook gedaan de massages waren prima en betaalbaar. Zwembad zit op de 10de verdieping met een klein dakterras en sauna met turksstoombad. Niet gegeten in het restaurant. De complementary limoservice van het hotel was echt ideaal om naar het centrum te komen echte aanrader vraag het aan de concierge. Het onbijt was bij onze kamer included maar als dit niet is let dan op want het kost voor 2 personen wel 90 euri. Ontbijt was goed maar niet echt heel uitgebreid ik heb ze beter gehad maar de ruimte is weer heel mooi. Het hotel is echt zijn 5 sterren waard.

Kamertip: Vraag om een kamer in de hoek met street view en op een hogere verdieping
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
25 december 2014 beoordeeld

Oude charme in een modern jasje. Mooi ingerichte kamer met prachtige badkamer. Prachtig ingerichte bar, een fantastisch goed ontbijt beiden met een top service. Gratis limousine service naar het centrum is goed bij vertrek vanuit het hotel maar voor terug te komen raad ik aan een alternatief te nemen. Wij hebben 30 min. gewacht aan het ophaalpunt en hebben uiteindelijk een taxi genomen. Maar dit is dan ook het enige negatieve punt. Voor de rest een top hotel!

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Milaan bekeken
Stazione Centrale (Centraal station)
Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel
Room Mate Giulia
nr. 3 van 431 in Milaan
817 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Principe Di Savoia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Principe Di Savoia

Adres: Piazza della Repubblica 17, 20124 Milaan, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Lombardije > Milaan > Stazione Centrale (Centraal station)
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 spahotel in Milaan
Nr. 4 zakenhotel in Milaan
Nr. 5 familiehotel in Milaan
Nr. 5 luxe hotel in Milaan
Nr. 8 romantisch hotel in Milaan
Prijsklasse: € 254 - € 592 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Principe Di Savoia 5*
Aantal kamers: 301
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Principe Di Savoia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Principe Di Savoia Milan
Principe Di Savoia Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?