• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

Hilton Milan(Milaan)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
  • Roomservice
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 294 per nacht.

Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 170 per nacht.

nhow Milano(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

• Restaurant
Best Western Plus Hotel Galles(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

Enterprise Hotel(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

Chateau Monfort(Milaan)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 301 per nacht.

Milan Suite Hotel(Milaan)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
Orbitz.com
  • Roomservice
18 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
30 maart 2016 beoordeeld

vanaf check in verliep alles vlotjes,Niets was te veel voor het personeel, alles werd met oprechte glimlach correct uitgevoerd. Dit is een echt klasse hotel, met de grandeur van weleer, wat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt !!! Als ik terugkeer naar milaan zal ik zeker en vast terug in dit hotel verblijven. Proficiat aan het professionele en vriendelijke personeel !! ook algemene inrichting, kamerinrichting,.... waren top !!!

Verbleef: maart 2016
26 januari 2016 beoordeeld

Even weg van alles. Prachtige hotel. Warme onthaal. Gezellige lobby. Kamers met smaak ingericht. Mooie gezellige bar. Op onze kamer stond een fles champagne met aarbeiden en chocola voor ons klaar. Dit alles omdat wij wat te vieren hadden. Dit was echt genieten in een oase van alle luxe en comfort.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende autorit, tijdens een hittegolf, werden we zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen. In eerste instantie schrokken we een beetje van de grandeur. We waren hier echt niet op gekleed maar alle personeelsleden, of het nu de portier, de concierge of de poetsvrouw was, waren zeer hartelijk en hielpen ons waar het maar mogelijk was. De vallet parking was handig maar toch echt wel duur ( prijs was naargelang de auto ) De kamer was zeer mooi, de badkamer zeer ruim en alles was ongelooflijk proper en zeer goed onderhouden. Er was bijna geen slijtage te bespeuren. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met echte verse producten. En ook hier was het personeel gemeend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is duur maar zeker elke cent waard. Het staat absoluut in mijn top 5 van bezochte hotels.

Verbleef: juli 2015
19 juni 2015 beoordeeld

Wij verbleven hier helaas voor maar 1 nacht maar dit was echt een tophotel en een echte aanrader. Dit hotel straalt echt pracht en praal uit het is net of je terug in de tijd gaat. Wij hadden hier een premium kamer deze was op de 6de etage en zat op een hoek en keek uit op de straat. Kamer was echt riant en de badkamer was net zo groot als de slaapkamer alleen was het jammer dat we daar geen aparte douche hadden het had er namelijk in gekund.Wel lekker de acua di parma luchtjes op de badkamer. Minibar was gevuld wel erg prijzig 7 euri voor een flesje evian. De housekeeping komt s avonds je bed openslaan en je pantoffels klaarzetten en de gordijnen dichtdoen echt super. Spa ook gedaan de massages waren prima en betaalbaar. Zwembad zit op de 10de verdieping met een klein dakterras en sauna met turksstoombad. Niet gegeten in het restaurant. De complementary limoservice van het hotel was echt ideaal om naar het centrum te komen echte aanrader vraag het aan de concierge. Het onbijt was bij onze kamer included maar als dit niet is let dan op want het kost voor 2 personen wel 90 euri. Ontbijt was goed maar niet echt heel uitgebreid ik heb ze beter gehad maar de ruimte is weer heel mooi. Het hotel is echt zijn 5 sterren waard.

Kamertip: Vraag om een kamer in de hoek met street view en op een hogere verdieping
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner