Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Net hotel. Aardig personeel. Wel wat buitenaf t.o.v. Centrum Milaan, echter goed bereikbaar met bus. Grote kamer. Schoon. 's Avonds laat terug uit Milaan; toch nog heerlijk koud biertje bij bar verkrijgbaar.
Prijs/kwaliteit: mijne inziens: prima

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 oktober 2015

Hotel was gelegen op perfecte locatie voor ons: in het midden tussen de wereldexpo en Milaan centrum.
Beide zijn erg gemakkelijk te bereiken vanuit het hotel.
Milaan Centrum: tram 12 half uurtje rijden. Om de 10 minuten ( of minder) een tram
Wereldexpo: 7 minuten met de trein vanuit het nabijgelegen station (7 minuten wandelen) (retourticket: 4,40 euro)
We hadden een prachtige vernieuwde kamer: Italiaans design...superdouche met waterval en regendouche. Mooi terras met ligstoel dat zeker goed te gebruiken is bij goed weer (wij hadden regen). 1 minpuntje: geen kasten om de kledij in op te bergen, wel kleerhangers

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juni 2015

Wat het enige minpunt aan het hotel is, dat is de ligging. Gelukkig heeft Milaan een goed metronetwerk waardoor je wel redelijk snel in het centrum kunt komen. De kamers van het hotel zijn zeer ruim en hebben een mooie uitstraling. De badkamers zijn schoon en bieden wederom veel ruimte. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vooral heel lekker! Mocht je de metro geen probleem vinden, dan is dit een zeer goede keuze!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juni 2013

Dit hotel ligt circa 25 minuten met bus (nummer 57) van het stadscentrum van Milaan. Als je deze rit er voor over hebt is dit een geweldig hotel. Je betaalt niet de hoofdprijs zoals wel het geval is met hotels in het centrum, maar krijgt er wel 4 **** hotel voor terug. Ruime kamer, espresso machine (op aanvraag) gratis er bij, prachtige grote badkamer, goed bed en schoon. Ontbijt is zeer goed, diverse soorten koffie mogelijk, sapjes, vers fruit, muslie (ontbijtgranen) diverse soorten, yogurt en natuurlijk pateserie. Wij kwamen 12.30 aan en het ontbijt ( niet voor betaald de eerste dag van aankomst natuurlijk) was toch nog mogelijk, waar vind je dit nog. Als we toch een punt van aandacht moeten noemen is het de afstand tot het centrum, je gaat niet even terug met de bus om te douchen en om te kleden voor de avond.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 november 2012

De kamers zijn erg ruim. Mooie badkamer, fijne bedden, goed ontbijtbuffet. 'S middags en 's avonds staat er een kan met sap bij de lift, waar je een glaasje van kunt nemen. Personeel erg vriendelijk! Bushalte tegenover het hotel (lijn 57) en in 25 minuten zit je (zonder overstappen) midden in de stad. Om de hoek is ook een tramhalte (lijn 12) maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Enige nadeel is dat er geen bar in het hotel zit, dus buiten het ontbijt valt er verder weinig te halen. Dus als het niet uit maakt dat er geen bar is en je iets langer moet reizen voordat je in hartje centrum bent, is dit hotel zeker een aanrader!

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner