“Onvriendelijkheid ten top..”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmorgen rond 11 uur was ik daar op de fiets,
Er hing een medewerker onderuitgezakt in n stoel,
Ik vroeg of ik even tegen de betaling naar het toilet mocht, er was nog verder geen enkele gast.
Het is rustig in deze Coronatijden..
Maar nee, alleen ..als ik daar ging eten...
Nou, al was ik het van plan..NO WAY
bah wat n klant onvriendelijkheid.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben nog nooit zo een slechte pizza gegeten. Producten (o.a champignons) uit blik. Bediening slecht tot matig, niet attent. Bodem was dik en zo niet Italiaans. Absoluut geen aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend onvriendelijk personeel. Eten en drinken wordt op tafel gegooid zonder "preggo" of "smakelijk", er wordt niet gelachen, ... eten is Ok. Hebben al beter gegeten. Uitzicht + locatie = perfect. Vlak aan het meer. Was het enige positieve aan ons "romantisch" etentje.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 augustus 2016 beoordeeld

Goed eten voor een heel nette prijs! Prima plek voor een koud voorgerechtje, pizza en een mooie fles wijn. Italiaanse gasten, Italiaanse gezelligheid en Italiaanse bediening. Dus wil je wat meer rust, dan een tafeltje aan de rand van het terras!

Datum van bezoek: augustus 2016
3 augustus 2016 beoordeeld

De ligging is top. Wij hadden beide keren dat we hier waren het geluk dat we buiten zaten, met prachtig uitzicht over het meer. De bediening was heel vriendelijk, en het eten echt heel goed! Wij komen terug!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Trattoria al Porticciolo bekeken, bekeken ook

Sirmione, Province of Brescia
Sirmione, Province of Brescia

In Trattoria al Porticciolo geweest? Deel je ervaringen!