“Lekker!”

Keukens: Europees, Italiaans, Wijnbar
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en betaalbaar gegeten. Goede kwaliteit en mooi gedekte tafel met stoffen servetten. Mooi uitzicht op het Gardameer en vriendelijke medewerkers.

Datum van bezoek: september 2020
fulviobonacini, Direttore generale van Ristorante l'Arcimboldo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Heel erg bedankt voor het achterlaten van zo'n goede score. we zijn blij te weten dat het hier goed gaat. bedankt en tot ziens!

16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je gewoon echt goed eten. Goede bediening en dito gerechten. Hele goede sfeer met uitzicht op het meer.

Datum van bezoek: september 2020
fulviobonacini, Direttore generale van Ristorante l'Arcimboldo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Thanks for this fantastic feedback from you and thanks for rating us with a score of 5 points out of 5!
We are so happy for this review from you. thanks again , we hope see you again here soon!
best regards !

15 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederhelft had dit restaurant uitgekozen maar heb haar op de blote knieën bedankt voor deze parel. Prachtig buiten gezeten terwijl je eerst vriendelijk welkom wordt geheten door de medewerkers. De ober was echt super vriendelijk en gaf goede tips welke gerechten er bij elkaar pasten. Lasagne vond ik erg lekker terwijl wederhelft de kip met saus en rijst had. Ook deze even geproefd en was erg goed. Rekening was iets duurder dan gemiddeld maar absoluut de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2020

Vielen Dank, dass Sie eine sehr positive Bewertung abgegeben und uns die höchstmögliche Bewertung gegeben haben. Wir hoffen, Sie bald wieder an unserem Veranstaltungsort zu sehen, um Ihnen persönlich für Ihr sehr erfreuliches Feedback zu danken.
Danke und tschüss!

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aanrader! Heerlijk plekje, eten om je vingers bij af te likken en vriendelijk personeel!!! Gefrituurde garnalen met groente zijn zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
fulviobonacini, Direttore generale van Ristorante l'Arcimboldo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

we are really happy while reading your review. We are so proud of your words. Thanks for remarking the good service and the quality food .
Thanks for sharing your great opinion about us with all trip advisor users.
Thanks a lot!

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer correcte en welbespraakte manager Paul zorgde dat alles netjes verliep. we hebben een half uurtje moeten wachten en intussen zijn er vele stellen doorgelopen. Wij hadden geduld en dat werd beloond. Heel lekker gegeten en we werden echt op onze wenken bediend! Niks was teveel! En natuurlijk de lokatie Dus gewoon proberen, met of zonder reservering

Datum van bezoek: juli 2019
fulviobonacini, Direttore van Ristorante l'Arcimboldo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Vielen Dank für dieses unglaubliche positive Urteil.
Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserer Lage, dem Essen und dem Service zufrieden waren.
Wir danken Ihnen, dass Sie unsere wertvolle Meinung hier für uns und für alle, die lesen werden, hinterlassen haben.
vielen dank

Reizigers die Ristorante l'Arcimboldo bekeken, bekeken ook

Sirmione, Province of Brescia
Sirmione, Province of Brescia

In Ristorante l'Arcimboldo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.