“Aanrader”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Belvedere
Beoordeeld als nr. 4 van 67 hotels in Sirmione
7 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij. Schitterende locatie. Gezellig hotel. Top! Kom zeker terug ! Bij aankomst stond de espresso al klaar . Je hebt bij hun meteen het gevoel dat je op vakantie bent. In de ochtend vroeg weg dus geen tijd voor ontbijt maar eigenaar was al wakker en verzorgde snel espresso en ontbijt.

Verbleef: September, 2015, reisde voor zaken

7 september 2015 beoordeeld

Dit was een weekje ontspannen !!!
Supervriendelijke ontvangst !!!

Onze kamer (comfort red room) = op hetzelfde niveau als de receptie :
tweepersoonsbed = ok ; airco ; voldoende bergruimte; badkamer klein en basic,terras met mooie view op het meer, minibar = ok, de prijslijst van de drankjes zeer economisch.
Gratis wifi ; kluis aanwezig

Ontbijt : binnen of buiten, buiten is de plaats beperkt, maar met fantastisch zicht op het meer...
Aanbod ontbijt : voldoende en mooi gepresenteerd; koffie = superlekker, en je krijgt zonder meerprijs espresso, cappuccino, chocomelk... met de glimlach aangeboden, vergezeld van romantische decoratie !!!

De ligging van het hotel : parking voor de deur (gratis)
Afstand tot historisch centrum = 2km, je kan gratis fietsen lenen van Sergio, dit is veel gemakkelijker om naar het centrum te gaan om te gaan lunchen of dineren of om gewoon wat rond te lopen...
De fiets moet je achterlaten aan de Castello, en vandaar te voet de wirwar van straatjes inlopen, supergezellig !!!

Nabij de Belvedere zijn er ook enkele pizzerias op loopafstand ;

Onderaan het hotel aan het meer : botenverhuur, en iets verderop ligstoelen en pedalo's te huur;

Wandel- en fietspad naast het meer richting Lugana - Pischiera

Als reisgids gebruikten wij LAGO DI GARDA van Evert de Rooij, aangevuld met de tips van Sergio !!
Wij verkenden het zuidelijke deel van het meer, per fiets, te voet en vooral per boot (dagticket)te koop aan de haven bij het historisch centrum van Sirmione...

Kamertip: comfort red room
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
3 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk overnacht, en vooral ook heerlijk ontbeten! Sergio en zijn vrouw bezorgen iedere ochtend de 'dames' een romantische verrassing. Strandje met parasols en ligbedden is naast de deur en je kunt aan de overkant van het hotel tegen redelijke prijzen een boot huren. Tip: kies de 90 euro deal: vier uur varen in de ochtend. Prachtige ervaring! Zeer geschikte uitvalsbasis ook voor bv. een bezoek aan Verona, of een tocht rond het Gardameer. Wij gaan zeker een keer terug!

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel van een leuk stel! Zij doen elke dag hun best om een prachtig ontbijt voor je te maken! De cappuccino's zijn geweldig! Het is niet groot maar erg leuk om eens te verblijven! Je voelt je bij binnenkomst direct thuis! Een groot pluspunt is het feit dat je fietsen kan lenen om zo het historische centrum in te kunnen!

Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld

Geweldig ontvangen, zeer vriendelijk, mooi schoon, super ontbijt, prachtige ligging en mooie gerieflijke kamers.
Sergio en Christina doen er alles aan om je het naar je zin te maken. S'morgens voor de dames heerlijke cappuccino heerlijk gepresenteerd met bloemen. Ze helpen je om je wegwijs te maken met dagtripjes kortom een geweldig verblijf gehad in Hotel Belvedere echt een aanrader.

Kamertip: Eigenaar helpt u met de eventuele activiteiten die u wilt ondernemen.
  • Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
26 augustus 2014 beoordeeld

Wij zaten op de bovenste etage, met zicht op het Gardameer, wij zaten in kamernr. 9.
De kamer was praktisch en sfeervol ingericht. Super schoon!!! Sergio en Christina zijn een uitstekend gastvrij echtpaar. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het hotel biedt alleen ontbijtservice, maar beneden, net onder het hotel zit een prima restaurant/pizzeria waar je heerlijk kunt eten( dit is van de broer van Sergio) Voor het hotel ligt een haventje waar je een prima boot kunt huren( van de dochter en schoonzoon van Sergio en Christina) en naast het hotel is het heerlijk toeven op een strandbed. Kortom alle ingrediënten die ons het echte vakantiegevoel gaven. 1 minpuntje: omdat we het zo naar onze zin hadden konden we gelukkig nog 2 nachten bijboeken, alleen moesten we naar een andere kamer. Deze kamer was wel veel kleiner en het uitzicht was niks. Kamer nr.3

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op het Gardameer
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
30 juli 2014 beoordeeld

Heel erg vriendelijke personeel, Sergio die je met een lach ontvangt en even een gezellig babbeltje maakt. Kamer was zeer schoon, hadden kamer beneden. Gezellig met een eigen zitje voor de deur, s'morgens mooi uitzicht op het meer. Ontbijt is zeer uitgebreid. Ook een bootje huren kan,voor de deur. En beneden het hotel een zeer goede pizzeria!!! Al met al een adres waar wij zeker nog een keer naar terug gaan.

Kamertip: Familie kamer beneden, helemaal rechts, is lekker rustig en een gezellig zitje voor de deur.
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sirmione bekeken
op 2,2 km afstand
Hotel Catullo
nr. 2 van 67 in Sirmione
657 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Belvedere geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Belvedere

Adres: Via Lucchino 1-2, 25019 Sirmione, Italië
Locatie: Italië > Lombardije > Province of Brescia > Sirmione
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Sirmione
Nr. 2 romantisch hotel in Sirmione
Prijsklasse: €101 - €176 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Belvedere 3*
Aantal kamers: 11
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Belvedere met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Belvedere Hotel Sirmione

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?