Hotel Sirmione(Sirmione)
  • Gratis parkeren
Gardenia Hotel(Sirmione)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

Hotel Alfieri(Sirmione)
Hotel Suisse(Sirmione)
  • Gratis ontbijt
Hotel Riel(Sirmione)
Hotel du Parc(Sirmione)
  • Gratis parkeren
Hotel Mauro(Sirmione)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis ontbijt
Gratis annuleren tot 29/07
Official Site
7 september 2015 beoordeeld

Dit was een weekje ontspannen !!!
Supervriendelijke ontvangst !!!

Onze kamer (comfort red room) = op hetzelfde niveau als de receptie :
tweepersoonsbed = ok ; airco ; voldoende bergruimte; badkamer klein en basic,terras met mooie view op het meer, minibar = ok, de prijslijst van de drankjes zeer economisch.
Gratis wifi ; kluis aanwezig

Ontbijt : binnen of buiten, buiten is de plaats beperkt, maar met fantastisch zicht op het meer...
Aanbod ontbijt : voldoende en mooi gepresenteerd; koffie = superlekker, en je krijgt zonder meerprijs espresso, cappuccino, chocomelk... met de glimlach aangeboden, vergezeld van romantische decoratie !!!

De ligging van het hotel : parking voor de deur (gratis)
Afstand tot historisch centrum = 2km, je kan gratis fietsen lenen van Sergio, dit is veel gemakkelijker om naar het centrum te gaan om te gaan lunchen of dineren of om gewoon wat rond te lopen...
De fiets moet je achterlaten aan de Castello, en vandaar te voet de wirwar van straatjes inlopen, supergezellig !!!

Nabij de Belvedere zijn er ook enkele pizzerias op loopafstand ;

Onderaan het hotel aan het meer : botenverhuur, en iets verderop ligstoelen en pedalo's te huur;

Wandel- en fietspad naast het meer richting Lugana - Pischiera

Als reisgids gebruikten wij LAGO DI GARDA van Evert de Rooij, aangevuld met de tips van Sergio !!
Wij verkenden het zuidelijke deel van het meer, per fiets, te voet en vooral per boot (dagticket)te koop aan de haven bij het historisch centrum van Sirmione...

Kamertip: comfort red room
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
3 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk overnacht, en vooral ook heerlijk ontbeten! Sergio en zijn vrouw bezorgen iedere ochtend de 'dames' een romantische verrassing. Strandje met parasols en ligbedden is naast de deur en je kunt aan de overkant van het hotel tegen redelijke prijzen een boot huren. Tip: kies de 90 euro deal: vier uur varen in de ochtend. Prachtige ervaring! Zeer geschikte uitvalsbasis ook voor bv. een bezoek aan Verona, of een tocht rond het Gardameer. Wij gaan zeker een keer terug!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel van een leuk stel! Zij doen elke dag hun best om een prachtig ontbijt voor je te maken! De cappuccino's zijn geweldig! Het is niet groot maar erg leuk om eens te verblijven! Je voelt je bij binnenkomst direct thuis! Een groot pluspunt is het feit dat je fietsen kan lenen om zo het historische centrum in te kunnen!

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld

Geweldig ontvangen, zeer vriendelijk, mooi schoon, super ontbijt, prachtige ligging en mooie gerieflijke kamers.
Sergio en Christina doen er alles aan om je het naar je zin te maken. S'morgens voor de dames heerlijke cappuccino heerlijk gepresenteerd met bloemen. Ze helpen je om je wegwijs te maken met dagtripjes kortom een geweldig verblijf gehad in Hotel Belvedere echt een aanrader.

Kamertip: Eigenaar helpt u met de eventuele activiteiten die u wilt ondernemen.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
26 augustus 2014 beoordeeld

Wij zaten op de bovenste etage, met zicht op het Gardameer, wij zaten in kamernr. 9.
De kamer was praktisch en sfeervol ingericht. Super schoon!!! Sergio en Christina zijn een uitstekend gastvrij echtpaar. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het hotel biedt alleen ontbijtservice, maar beneden, net onder het hotel zit een prima restaurant/pizzeria waar je heerlijk kunt eten( dit is van de broer van Sergio) Voor het hotel ligt een haventje waar je een prima boot kunt huren( van de dochter en schoonzoon van Sergio en Christina) en naast het hotel is het heerlijk toeven op een strandbed. Kortom alle ingrediënten die ons het echte vakantiegevoel gaven. 1 minpuntje: omdat we het zo naar onze zin hadden konden we gelukkig nog 2 nachten bijboeken, alleen moesten we naar een andere kamer. Deze kamer was wel veel kleiner en het uitzicht was niks. Kamer nr.3

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op het Gardameer
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner