Beoordeeld op 1 september 2014

Geweldig ontvangen, zeer vriendelijk, mooi schoon, super ontbijt, prachtige ligging en mooie gerieflijke kamers.
Sergio en Christina doen er alles aan om je het naar je zin te maken. S'morgens voor de dames heerlijke cappuccino heerlijk gepresenteerd met bloemen. Ze helpen je om je wegwijs te maken met dagtripjes kortom een geweldig verblijf gehad in Hotel Belvedere echt een aanrader.

Kamertip: Eigenaar helpt u met de eventuele activiteiten die u wilt ondernemen.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 augustus 2014

Wij zaten op de bovenste etage, met zicht op het Gardameer, wij zaten in kamernr. 9.
De kamer was praktisch en sfeervol ingericht. Super schoon!!! Sergio en Christina zijn een uitstekend gastvrij echtpaar. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het hotel biedt alleen ontbijtservice, maar beneden, net onder het hotel zit een prima restaurant/pizzeria waar je heerlijk kunt eten( dit is van de broer van Sergio) Voor het hotel ligt een haventje waar je een prima boot kunt huren( van de dochter en schoonzoon van Sergio en Christina) en naast het hotel is het heerlijk toeven op een strandbed. Kortom alle ingrediënten die ons het echte vakantiegevoel gaven. 1 minpuntje: omdat we het zo naar onze zin hadden konden we gelukkig nog 2 nachten bijboeken, alleen moesten we naar een andere kamer. Deze kamer was wel veel kleiner en het uitzicht was niks. Kamer nr.3

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op het Gardameer
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2014

Heel erg vriendelijke personeel, Sergio die je met een lach ontvangt en even een gezellig babbeltje maakt. Kamer was zeer schoon, hadden kamer beneden. Gezellig met een eigen zitje voor de deur, s'morgens mooi uitzicht op het meer. Ontbijt is zeer uitgebreid. Ook een bootje huren kan,voor de deur. En beneden het hotel een zeer goede pizzeria!!! Al met al een adres waar wij zeker nog een keer naar terug gaan.

Kamertip: Familie kamer beneden, helemaal rechts, is lekker rustig en een gezellig zitje voor de deur.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 28 juli 2014

Genoten hebben wij van de manier waarop Sergio, Christina en hun personeel hun gasten ontvangen en verzorgen. Met liefde voor hun vak geven ze je op een persoonlijke en attente wijze een fantastisch vakantiegevoel! Het ontbijt in de lounge of op het terras was heerlijk en het uitzicht op het meer was net zoals vanuit onze kamer prachtig!
Het hotel is schitterend gelegen nabij het haventje van Sirmione, dichtbij verschillende goede restaurants en winkels. Het naastgelegen openbare strand( ligweide) biedt watersportfaciliteiten en er zijn ligstoelen te huur. Heel fijn vonden wij ook de rustige ligging in het toch wel drukke Sirmione in het hoogseizoen.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juni 2014

Heerlijke plek, super enthousiaste en altijd vrolijke eigenaar. Fantastische cappuccino. Elke ochtend een heerlijk ontbijt. Prachtige ligging in Sirmione en goede plek om vanuit hier het Garda meer verder te verkennen. Aanrader!

• Verbleef: mei 2014