Beoordeeld op 30 juli 2014

Heel erg vriendelijke personeel, Sergio die je met een lach ontvangt en even een gezellig babbeltje maakt. Kamer was zeer schoon, hadden kamer beneden. Gezellig met een eigen zitje voor de deur, s'morgens mooi uitzicht op het meer. Ontbijt is zeer uitgebreid. Ook een bootje huren kan,voor de deur. En beneden het hotel een zeer goede pizzeria!!! Al met al een adres waar wij zeker nog een keer naar terug gaan.

Kamertip: Familie kamer beneden, helemaal rechts, is lekker rustig en een gezellig zitje voor de deur.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 28 juli 2014

Genoten hebben wij van de manier waarop Sergio, Christina en hun personeel hun gasten ontvangen en verzorgen. Met liefde voor hun vak geven ze je op een persoonlijke en attente wijze een fantastisch vakantiegevoel! Het ontbijt in de lounge of op het terras was heerlijk en het uitzicht op het meer was net zoals vanuit onze kamer prachtig!
Het hotel is schitterend gelegen nabij het haventje van Sirmione, dichtbij verschillende goede restaurants en winkels. Het naastgelegen openbare strand( ligweide) biedt watersportfaciliteiten en er zijn ligstoelen te huur. Heel fijn vonden wij ook de rustige ligging in het toch wel drukke Sirmione in het hoogseizoen.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juni 2014

Heerlijke plek, super enthousiaste en altijd vrolijke eigenaar. Fantastische cappuccino. Elke ochtend een heerlijk ontbijt. Prachtige ligging in Sirmione en goede plek om vanuit hier het Garda meer verder te verkennen. Aanrader!

• Verbleef: mei 2014
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Met veel plezier 8 dagen in Hotel Belvedere te Sirmione verbleven, in een familiekamer. Een eigen terrasje voor de deur met prachtig uitzicht over het meer. Welkom geheten met cappuccino en steeds een warm en vriendelijk woord van Sergio. Het historisch centrum is in 20 minuten te voet bereikbaar. Eetgelegenheden zijn er volop, en vanuit het hotel ben je direct aan het water.
Zeker voor herhaling vatbaar,

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 4 augustus 2013

We hebben 8 dagen in Hotel Belverdere gelogeerd. Wat een verwennerij. Sergio en Christine geven je het gevoel dat je ze al jaren kent en echt niets teveel is. Het zijn de kleine dingen die dit hotel groot maken. Verder is de locatie grandioos. Prachtuig uitzicht op het meer en slechts enkele stappen verwijderd van het strand. Ook waren er fietsen beschikbaar om naar het centrum te rijden waar je dan ook binnen 5 minuten was.
We komen er dan ook zeker terug.
Grazie mille Sergio en Christine
Bioanda et Bandito cambiara 3