Beoordeeld op 7 september 2017

prima hotel met genoeg parkeer ruimte buiten afgesloten, kamers zijn echt perfect en die van ons mega ruim en schoon. wij waren hier met 2 kinderen.
prijs en kwaliteit zijn echt heel goed. ontbijt is op zn Italiaans dus stelt niet veel voor maar goed er is yoghurt fruit en broodjes en zelfs roerei, en de prijs is ook niet enorm dus dan is het helemaal prima.
niet op loop afstand van het centrum maar bus stopt voor de deur.
verschillende restaurants in de buurt op loop afstand en een mega supermarkt schuin aan de overkant met klein speeltuintje voor de kids.

Kamertip: rustige kamers en goede parkeer gelegenheid
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kamers erg basic. In een kamer was de airco defect. Dame van de receptie zei dat het wat tijd nodig had om te koelen.... Nee dus. Het was al laat (22:50u) en de receptie sloot om 23:00u. Dus toen bleek dat de kamer toch niet koud werd....Volgende dag wat van gezegd, maar op geen enkele wijze iets mee gedaan.
Ontbijt zaal veel te klein en rommelig. Tafels werden niet eens schoon gemaakt.
Niet voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier overnacht als tussenstop richting het Como meer. Daarvoor is het prima geschikt! De kamers zijn simpel maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is prima.
Qua locatie zit je niet echt in een bruisend gebied, er is 1 restaurant op loopafstand waar je als hotel gast 10% korting krijgt.
Fijne plek dus als je op doorreis bent, maar niet voor meerdere nachten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Toscane hebben we in dit hotel overnacht. Voor één nacht is het een prima hotel. Eigen parkeerplaats (gratis) voor de deur, vriendelijke ontvangst en vooral erg grote kamers. Bedden en badkamers zijn prima. Één minpuntje: er was maar 1 normaal stopcontact, terwijl we best wat op te laden hadden.

De afstand tot het centrum is niet te lopen, wij hebben de bus gepakt die 1€ pp kost. Dan ben je in 10 minuten in t centrum van Como. Met de auto kan natuurlijk ook.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 5 juli 2016

Ideale stop om door te rijden verder naar het zuiden. Een mooi hotel met nette kamers. Alles aanwezig wat je nodig hebt en het ontbijt is ook af. Voor een schappelijke prijs krijg je meer dan voldoende. Uiteraard is er geen luxe, maar dan ga je ook niet naar een B&B hotel. Dus prijs kwaliteit klopt dit wel.

Datum van verblijf: juni 2016