Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Top ligging aan het meer, mooie ruime kamers en vriendelijk personeel, lekker glas als welkomstdrankje. Zeker een aanrader, we blijven drie dagen als tussenstop. Bootje huren is een leuk middag verdrijf...

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 september 2016

Indrukwekkend hotel van eeuw(en) geleden. Zoals altijd vraag kamer aan het meer, is prachtig. Parkeren doe je op het hotel terrein. Zeer behulpzaam personeel.Top ontbijt. Fijne plek want je loopt zo de stad in. En je zit dicht bij de shuttle service (van het meer).

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 15 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven afgelopen weekend in dit hotel. Helemaal top!! Heerlijke bedden, mooie badkamer en uitzicht op de basiliek.
Ligging op loopafstand van het centrum met leuke winkels en terrassen.
Ontbijt zeer uitgebreid, kortom een feestje om hier te mogen zijn.
Omgeving Comomeer is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 juli 2015

De locatie van het hotel is erg mooi, direct aan het meer en op loopafstand van het oude centrum. De auto kan je parkeren in de 'tuin' van het hotel, tegen betaling. De voorziening in de kamer zijn perfect, ook de service is uitgebreid, meerdere keren per dag wordt de kamer netjes gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken in dien nodig. Het ontbijt is erg uitgebreid en de ontbijtzaal is uitmuntend! Het personeel (receptie) was soms wat kortaf en onaardig. De bar (ceccato) is een absolute afrader, de gratis welkomstcocktail was niet lekker en de bediening ronduit onvriendelijk en ongeinteresseerd.

Kamertip: de kamers zijn nog niet allemaal gerenoveerd, vraag om een kamer in het nieuwe gedeelte!
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 juni 2015

Wij verbleven hier 2 nachten. Dit is een oud hotel met totaal geen uitstraling van een oud paleis. Niet het type hotel dat voor herhaling vatbaar is. Ontbijt is prima, er is genoeg keus. Het restaurant is absoluut niet aan te bevelen.

Datum van verblijf: juni 2015