“Heerlijk gegeten, gezellig plekje!”
Beoordeling van Bistrot Muralto

Bistrot Muralto
Geclassificeerd als nr. 131 van 550 Restaurants in Como
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Geschikt voor: Lokale keuken
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje. Lekker gegeten! We zochten en niet te toeristisch en betaalbaar restaurantje in het gezellige centrum van Como. Na een lange wandeling van Faro Voltiano naar en shoppen in Como hebben we dit plekje gevonden in een gezellig straatje. Het was relatief rustig toen we kwamen maar al gauw bleek dit heel populair.

Datum van bezoek: augustus 2020
erica_cantaluppi, Altro van Bistrot Muralto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Thank you Geralda, looking forward to see you again!

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, heel vriendelijk en zéér smaakvol, wel leuk dat je gerechten kan delen , lekkere wijnkaart, komen zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2020
erica_cantaluppi, Altro van Bistrot Muralto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

thank you!

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is super en de bediening heel vriendelijk. Helaas was het eten niet heel smaakvol. We hebben vaker beter Italiaans gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek, klein, knus, originele kaart en vriendelijke bediening. Al twee jaar op rij een top bestemming!

Datum van bezoek: april 2019
Flora z, Proprietario van Bistrot Muralto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Lieti che sia venuto per due anni di fila a trovarci,
questa è la cosa più importante.

Davide

31 augustus 2016 beoordeeld

De carpaccio van bresaola en de lasagne waren prima.
Helaas waren de overige gerechten zoals de bruschetta met tomaat veel te zout.
De huiswijn goed drinkbaar, het personeel vriendelijk maar al met al geen reden om hier terug te willen keren.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Bistrot Muralto bekeken, bekeken ook

In Bistrot Muralto geweest? Deel je ervaringen!