25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt een beetje buiten het centrum van Como, maar het ligt aan het meer. Het uitzicht is prachtig. Het personeel aan de receptie, in de ontbijtzaal en de barman zijn allen heel erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was klein, maar het terras met mooi uitzicht maakte veel goed. Ook het ontbijt was voldoende uitgebreid. Het enige minpunt vond ik dat ons dubbel bed bestond uit twee matrassen en dat is wel lastig als je een koppel bent. We komen hier zeker nog terug.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
25 maart 2015 beoordeeld

Het hotel igt op het meer met een restaurant op gelijkvloer en een op de hoogte van het water.
vanuit de bar heb je een fantastisch zicht op het meer en Como stad. Aurelio runt zijn bar
als een echte prof en na ons eerste bezoek was het of we vrienden waren. perfecte bediening, kortom een plaats om te blijven.

Kamertip: Op tijd reserveren
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
10 juni 2014 beoordeeld

Een heerlijk hotel met erg vriendelijke medewerkers. Een fantastisch restaurant waar je als het weer mee werkt heerlijk buiten kunt eten. Op het ontbijtbuffet is werkelijk niets aan te merken! Parkeren kost wel extra ( 25 euro) en het zijn erg kleine plaatsen maar dan kun je met een gratis leenfiets heerlijk over de stoep naar Como of het andere plaatsje fietsen. Kamer niet echt royaal voor de stevige prijs maar wel verzorgd en een klein balkon met uitzicht op het meer. Geen hotel om lang te blijven , 1 a 2 nachtjes want er zijn verder geen faciliteiten en je kunt ook niet in het meer zwemmen vanaf het hotel.

Kamertip: alle kamers zijn aan de meerzijde, kun je het betalen neem dan een juniorsuite.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
17 april 2013 beoordeeld

Zeer mooi hotel in een 18e eeuws gerestaureerde villa , aan het meer met prachtig uitzicht.
Vanuit de kamer kijk je op een sprookjesmeer waar constant iets te beleven valt : vogels, bootjes en zelfs watervliegtuigen.
Prima sfeer als je van de Italiaanse schoonheid houdt, met de typische nonchalance en vergankelijkheid. Daar staat wel een stevige prijs tegenover. Kortom je moet je laten meeslepen in de sfeer anders ga je je snel ergeren.

Kamertip: Frontaal meerzicht kost iets meer, maar daarvoor ga je er ook naar toe...
  • Verbleef: april 2013, reisde voor zaken
14 augustus 2012 beoordeeld

Mooie plek aan de oevers van het meer. Hotel ligt wel aan een zeer drukke weg waar je last van hebt als je op je balkon zit.
De kamer en badkamer is ruim van opzet met een groot balkon. De stoelen op het balkon waren niet echt comfortabel en helaas werden ze op ons verzoek niet vervangen.
Het restaurant is zeker aan te bevelen, fijne gerechten en goede wijn en bovenal een prima bediening. Jammer is dat je naast een stevige kamerprijs ook nog apart voor een parkeerplaats moet betalen.

Kamertip: Kamer 325, mooi uitzicht op het meer en redelijk ruim met voldoende opbergruimte
  • Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner