“Mooi uitzicht, lekker eten.”
Beoordeling van L'antica Riva

L'antica Riva
Reserveren met
L'antica Riva is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 48 van 563 Restaurants in Como
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan het meer, dus mooi uitzicht. Bediening traag maar vriendelijk. 2x de suggestie van de chef genomen maar steeds beide keuzes genomen - aan te raden. De pasta was taai, rest lekker. Prijzen op het niveau van West-Europa.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Mooi uitzicht over 't Como meer. Personeel is vriendelijk. Lekkere wijnkaart. Prijzen zijn wel wat aan de stevige kant in vergelijking met andere restaurantjes.

1  Bedank D. A
16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had trek en wilde eten met uitzicht op het Comomeer. Daarom koos ik ervoor bij dit restaurant op het terras neer te strijken. De risotto milanese smaakte goed maar was niet heel goedkoop, op een blikje ijsthee maakt men hele dikke winst en de bediening vond ik matig maar het uitzicht was geweldig.

1 augustus 2015 beoordeeld

In dit restaurant kan je binnen gezellig zitten. Ook het terras biedt een mooi zicht op het Como meer. Het licht naast de straat die langs het meer loopt maar 's avonds rijden daar quasi geen wagens door.
Het eten is zeer verzorgd. We aten reuze scampi's en kreeft. Zeer goed. Maar ze hebben 's avonds ook pizza's voor de kinderen.
Mooie wijnkaart.

16 augustus 2012 beoordeeld

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de obers was waardeloos. Geen interesse voor de klanten, alleen voor zichzelf. Het eten was ook beneden peil: gevraagd was om een medium gebakken biefstuk en deze was nog bijna rauw. Geen bakje water met citroen of doekje na het eten van garnalen.

• Sfeer

Reizigers die L'antica Riva bekeken, bekeken ook

In L'antica Riva geweest? Deel je ervaringen!