Beoordeling van Studio 33

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Onbetrouwbare gastvrouw bezorgt flinke schade”
Beoordeeld op 19 maart 2018 voor een verblijf in september 2017

In September 2017 bezochten wij ‘Studio 33’ in Como. In maart 2018 ontvingen wij een boete (€ 120,-) voor het rijden in voetgangersgebied, vanwege de nalatigheid van onze gastvrouw.

Onderweg naar de studio belden wij haar omdat wij de route door winkelstraten niet vertrouwden. Zij verzekerde ons toen dat wij daar mochten rijden omdat ze de politie had geïnformeerd over onze komst en ons kenteken had doorgegeven. Dat bleek een leugen.

Op onze klacht hierover reageerde ze met de opmerking dat andere gasten daar geen last van hadden gehad !

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 mei 2018
ci dispiace molto, effettivamente è la prima che volta che accade.

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Como

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren