7 september 2017 beoordeeld

Het is een heel mooie plek om vakantie te vieren. Mooi zwembad en onze kamer was aan de kant van het meer. Prachtig en vooral 's avonds.
Je kon in de omgeving veel doen en de marktjes vond heel leuk. Ook met de aliscafo was het erg leuk varen.

Kamertip: Niet echt geschikt voor invalide mensen
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld

Hier voel je je meteen welkom. Vriendelijke en prettige omgang. De kamer is ruim en goed uitgerust. De WiFi werkt goed, eens je er op raakt...via een nogal omslachtige omweg. Mooi zwembad. De omgeving is gewoonweg schitterend. Een aanrader.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 september 2015 beoordeeld

De 1-persoonskamer was véél te klein en daardoor niet comfortabel en absoluut overmatig geprijsd, afmetingen van de douchecel: 60x60 cm. Dit werd gecompenseerd door een mooi zicht op de tuin, het zwembad en het meer. Het ontbijtbuffet was standaard.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Zodra je het hotel betreedt valt het op hoe sterk ingezet wordt klantvriendelijkheid en kwaliteit. De hartelijke ontvangst, de begeleiding naar de kamer, de room service, de bediening bij de maaltijden, de hulp bij het zwembad, enzovoort. Alles ademt kwaliteit en focus op dienstverlening.
De kamer was perfect, met een onevenaarbaar uitzicht op het Como-meer. Alles was op en top in orde, net en schoon. Het bed was zalig, we hebben heerlijk geslapen. En we hebben genoten van de romantische zonsopgangen.
Het ontbjit was perfect, met een zeer uitgebreide keuze.
Het zwembad met ernaast solarium en 'jacuzzi met uitzicht op het meer' zorgden voor heerlijke ontspanning.
Het aangename centrum van Bellagio ligt op loopafstand.Via veelvuldige bootverbindingen heb je een gemakkelijke toegang tot de vele mooie plekken aan het Como-meer.
Kortom, een hotel dat de perfectie nastreeft en ook benadert. En de ideale plek als je het Como-meer wilt leren kennen.

Kamertip: Kamer met zicht op het meer, verdiepingen 3 en 4
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
24 juli 2014 beoordeeld

Toen we aankwamen in het hotel hadden we even onze bedenkingen.... Was dit wat we hadden geboekt? Ee kregen echter een prima kamer voor ons en onze vier kinderen... Schoon en ruim.

De kamer van de kinderen rook wel ietwat muf... Zonde...

En de tegels worden als ze nat zijn gevaarlijk glad. Mijn man is uitgegleden en had bijna zijn arm gebroken.

Het personeel was uiterst behulpzaam en aardig. Lief boor onze kindjes. Het ontbijt uitstekend en het zwembad fijn, warm en schoon. Het uitzicht vanaf het restaurant adembenemend. Een aanrader voor een paar daagjes Como meer.

Verbleef: juli 2014, reisde met familie