3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel op een toplocatie! Hotel is vlakbij Bellagio en het hotel biedt een gratis shuttle service aan om je te brengen naar Bellagio. Iedere kamer heeft uitzicht op het Como meer en ook het zwembad biedt er prachtig uitzicht op. Drankjes en snacks zijn niet duur. Kamers zijn ruim en schoon. Zou de volgende keer weer voor dit hotel kiezen!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
ellyandvale, Owner van Hotel Borgo Le Terrazze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Dear Marcella,
Thank you for your clear review, we are happy you enjoyed your stay in Borgo le Terrazze and we are looking forward to welcoming you soon again
Thanking you again,
Sincerely
Elena

22 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je zoekt naar een rustige locatie, prachtig uitzicht op het Como meer, vriendelijk onthaal, gratis parking, ruim ontbijt en een mooi buitenzwembad met een prachtig stadje dichtbij, dan is dit een waar pareltje. Wij hadden een junior suite met terras, uitzicht op het meer, zelfs vanuit bed, goede basis badkamer met walk-in douche, brandkastje, en kleine kitchenette. De kleine kaart garandeert toch een basis lunch of dinner na een vermoeiende dag. Verbinding over het meer is zeer vlot te gebruiken, wat voor diegene die als toerist deze regio bezoekt belangrijk is, daar via deze weg snel zelfs de verbinding naar Zwitserland mogelijk maakt. Let er alleen op dat je je wagen laat registreren in het hotel, voor het geval dat je de voetgangerszone wilt doorrijden anders kost het je een boete van 75€ per dag. Door zakenreizen hebben wij veel regio's mogen bezoeken in Italië. Deze locatie met deze accommodatie zit voor ons toch in onze top drie !

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
15 september 2015 beoordeeld

vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt buffet, mogelijkheid tot een lichte lunch met bijhorende wijnen, ruime kamers en formidabel uitzicht, zelfs van aan het zwembad kan je het Comomeer bewonderen !!

Kamertip: er is in elke kamer een kitchenette, altijd praktisch met jonge kinderen
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
ellyandvale, Proprietario van Hotel Borgo Le Terrazze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2015

Dear Vero,
What a great review! Thank you very much, we hope to see you once again soon
Grazie!
Elena

1 september 2014 beoordeeld

We verbleven hier 3 nachten, en het was fantastisch! mooi ruime kamers met een ruim balkon waar je kan genieten van een prachtig uitzicht! gezien de goede reacties hadden we hoge verwachtingen van de b&b maar deze werden meer dan vervuld! ook het zwembad is heel mooi en verzorgd, ook hier een prachtig uitzocht over het comomeer. We hebben elke ochtend ook het ontbijt genomen. ontbijt is goed maar niet spectaculair, maar voor de prijs van 10€ is het ontbijt wel uitstekend! croissants (wel voorverpakt), vers fruit (!), pistolets, yoghurt, spek met eitjes... kortom alles om je dag goed te beginnen. je hebt ook een prachtig uitzicht als je buiten kan ontbijten!
de plek ligt een beetje van Bellagio, maar met de gratis shuttlebus sta je daar in 5 minuutjes. Let wel, het busje rijdt slecht om de 2uur ongeveer, maar voor ons was dit zeker een goede service!
je kan ook bereide maaltijden bestellen en drankjes in de b&b aan een heel schappelijke prijs!
we zijn zeker van plan terug te keren naar Bellagio en dan zal dit zeker terug in deze b&b zijn.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
2 augustus 2014 beoordeeld

Hotelfaciliteiten maar toch een vrijheid. mooie kamers, vriendelijk, prachtige en zeer mooie ligging op een hoogte met zicht op de bergen en het Como meer. Shuttle dienst van het hotel tot Bellagio. Bepaalde kamers zijn voorzien van kitchinette. Brij om eventueel zelf te koken.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie