Hotel Bellagio(Bellagio)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Il Vicolo(Bellagio)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Du Lac(Bellagio)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Miralago B&B and Apartments(Bellagio)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Il Perlo Panorama(Bellagio)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hotel Fioroni(Bellagio)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
22 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je zoekt naar een rustige locatie, prachtig uitzicht op het Como meer, vriendelijk onthaal, gratis parking, ruim ontbijt en een mooi buitenzwembad met een prachtig stadje dichtbij, dan is dit een waar pareltje. Wij hadden een junior suite met terras, uitzicht op het meer, zelfs vanuit bed, goede basis badkamer met walk-in douche, brandkastje, en kleine kitchenette. De kleine kaart garandeert toch een basis lunch of dinner na een vermoeiende dag. Verbinding over het meer is zeer vlot te gebruiken, wat voor diegene die als toerist deze regio bezoekt belangrijk is, daar via deze weg snel zelfs de verbinding naar Zwitserland mogelijk maakt. Let er alleen op dat je je wagen laat registreren in het hotel, voor het geval dat je de voetgangerszone wilt doorrijden anders kost het je een boete van 75€ per dag. Door zakenreizen hebben wij veel regio's mogen bezoeken in Italië. Deze locatie met deze accommodatie zit voor ons toch in onze top drie !

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
15 september 2015 beoordeeld

vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt buffet, mogelijkheid tot een lichte lunch met bijhorende wijnen, ruime kamers en formidabel uitzicht, zelfs van aan het zwembad kan je het Comomeer bewonderen !!

Kamertip: er is in elke kamer een kitchenette, altijd praktisch met jonge kinderen
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
ellyandvale, Proprietario van Hotel Borgo Le Terrazze, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2015

Dear Vero,
What a great review! Thank you very much, we hope to see you once again soon
Grazie!
Elena

1 september 2014 beoordeeld

We verbleven hier 3 nachten, en het was fantastisch! mooi ruime kamers met een ruim balkon waar je kan genieten van een prachtig uitzicht! gezien de goede reacties hadden we hoge verwachtingen van de b&b maar deze werden meer dan vervuld! ook het zwembad is heel mooi en verzorgd, ook hier een prachtig uitzocht over het comomeer. We hebben elke ochtend ook het ontbijt genomen. ontbijt is goed maar niet spectaculair, maar voor de prijs van 10€ is het ontbijt wel uitstekend! croissants (wel voorverpakt), vers fruit (!), pistolets, yoghurt, spek met eitjes... kortom alles om je dag goed te beginnen. je hebt ook een prachtig uitzicht als je buiten kan ontbijten!
de plek ligt een beetje van Bellagio, maar met de gratis shuttlebus sta je daar in 5 minuutjes. Let wel, het busje rijdt slecht om de 2uur ongeveer, maar voor ons was dit zeker een goede service!
je kan ook bereide maaltijden bestellen en drankjes in de b&b aan een heel schappelijke prijs!
we zijn zeker van plan terug te keren naar Bellagio en dan zal dit zeker terug in deze b&b zijn.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
2 augustus 2014 beoordeeld

Hotelfaciliteiten maar toch een vrijheid. mooie kamers, vriendelijk, prachtige en zeer mooie ligging op een hoogte met zicht op de bergen en het Como meer. Shuttle dienst van het hotel tot Bellagio. Bepaalde kamers zijn voorzien van kitchinette. Brij om eventueel zelf te koken.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
27 juli 2014 beoordeeld

Net buiten Bellagio, op nog geen 10 minuten rijden, ligt Borgo le Terrazze.
Een combinatie van appartementen en enkel hotelkamers die beheerd worden door erg vriendelijke mensen. Er is een shuttle-bus verbinding die door de beheerders wordt verzorgd maar zelf rijden naar Bellagio is ook geen enkel probleem. Wat ook erg prettig is is dat er onder het complex een P-garage aanweizig is waar de gasten hun auto kunnen parkeren. De kamers zijn uitstekend en worden goed gereinigd en het sanitair etc. is gewoonweg prima. Grote eigen balkons of een tuintje behoren bij de mogelijkheden. Het zwembad is mooi gelegen, groot en schoon met genoeg ligstoelen om even een dag heerlijk te relaxen en rustig een boekje te lezen. Het ontbijt is zeer goed verzorgd met broodjes, scrambled eggs etc. etc. Hiervoor betaal je een redelijke extra prijs. Er is ook de mogelijkheid om 's middags een heeerlijke salade te bestellen maar eten 's avonds wordt niet verzorgd. Maar hiervoor ga je naar Bellagio naar een van de vele, gezellige restaurantjes.
Borgo le Terrazze is kortom een perfecte plek voor een week om heerlijk uit te rusten, te relaxen en het Comomeer en Bellagio te bekijken.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie