“een topper perfect ingericht met zicht op Piazza ...”

Beoordeling van Florhouse

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“een topper perfect ingericht met zicht op Piazza Vechica”
Beoordeeld op 22 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

De locatie is schitterend.De inrichting is opmerkzaam .Alles aanwezig om enkele dagen of langer te verblijven.Het onthaal was zeer vlot, bij ons was het de lieve Mamma die ons naar het appartement begeleide.Verder kan je het ontbijt nemen in Bar Flora op het plein alsook kleine gerechten.Zeker een aanrader voor onze vrienden en familie.
Bravo Andrea en familie! Tot ziens !!!
Monica Jaak

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren