• Roomservice
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

BergHotel(Bergamo)
  • Gratis parkeren
PrendiTempo(Bergamo)(Heel veel waar voor je geld!)
La Valletta Relais(Bergamo)
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met mooie ruime kamers. Centraal gelegen in het prachtige Bergamo. Parking vlakbij. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Het ontbijt is een absolute aanrader! Wij boeken dit zeker opnieuw!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is fantastisch gelegen, je bent vlakbij een supermarkt en restaurantjes. We hadden een kamer met balkon en het uitzicht is prachtig, je kijkt over het nieuwe deel van de stad en Citta D'Allta. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is goed, zeer uitgebreid. Bij de bar die 24 uur toegankelijk is met hapjes e.d. moet je je niet te veel voorstellen. Het gaat hierbij om voorverpakte sandwiches en salades, nootjes e.d

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 juni 2017 beoordeeld

Gebruik dit hotel eigenlijk als mijn standaard hotel als ik in Bergamo moet zijn, Prima prijs kwaliteit verhouding, alles is aanwezig, netjes en schoon en zeer vriendelijk personeel. het ontbijt is wel echt italiaans!

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
23 augustus 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel geboekt voor 2 nachten, zeer vriendelijk onthaal, propere en mooie kamers, zeer uitgebreid ontbijt, ondergrondse parking voor het hotel maar heeft geen overeenkomst met het hotel voor eventuele korting. Goede ligging voor bezoek aan de oude stad. Prima !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 juli 2016 beoordeeld

Een heel goed hotel. In het centrum van Bergamo. Heel vriendelijk. Mooie kalme kamers. Tweede keer dat wij hier verbleven. Parking in de nabije omgeving. Veel restaurants, winkels ed op 2 minuten afstand.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner