30 juni 2017 beoordeeld

Gebruik dit hotel eigenlijk als mijn standaard hotel als ik in Bergamo moet zijn, Prima prijs kwaliteit verhouding, alles is aanwezig, netjes en schoon en zeer vriendelijk personeel. het ontbijt is wel echt italiaans!

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
23 augustus 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel geboekt voor 2 nachten, zeer vriendelijk onthaal, propere en mooie kamers, zeer uitgebreid ontbijt, ondergrondse parking voor het hotel maar heeft geen overeenkomst met het hotel voor eventuele korting. Goede ligging voor bezoek aan de oude stad. Prima !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 juli 2016 beoordeeld

Een heel goed hotel. In het centrum van Bergamo. Heel vriendelijk. Mooie kalme kamers. Tweede keer dat wij hier verbleven. Parking in de nabije omgeving. Veel restaurants, winkels ed op 2 minuten afstand.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
8 juni 2016 beoordeeld

Ligging was uitstekend vlakbij trein- en busstation, naast een supermarkt en vlakbij allerlei restaurantjes om de hoek. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en kamer was om 12.30 bij aankomst direct beschikbaar. Kortom: een aanrader.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
5 mei 2016 beoordeeld

Zijn er zowel in 2015 en nu weer geweest . Prima hotel ,mooi gelegen aan de Papa Giovanni.
Wij gaan zeker de volgende keer daar weer logeren. Lopend naar de Funiculare en dan naar de Cità Alta. Blijft mooi.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner