Beoordeeld op 23 mei 2015

Het hotel heeft een prachtig uitzicht op de Middellandse zee en op santa margaritha.Ook de tuin is een streling voor het oog.Wat we wel willen zeggen is dat het ontbijt altijd hetzelfde is maar vooral het eten s'avonds slecht is. Volgens ons is er zelfs geen keuken aanwezig en warmen ze ge woon gerechten op.ga aub ergens anders eten.

Kamertip: We waren op kamer nr.86 ze is klein maar je hebt een terras vlak bij de tuin .Zeer fijn
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 21 augustus 2014

Kwaliteit van het hotel is voor Italiaanse begrippen zeer goed. Hoge extra kosten voor gebruik van privestrand en parking. Ontbijt is zeer uitgebreid. Prijzen liggen iets te hoog voor prijs/kwaliteit verhouding. Echter een aanrader voor diegene welke van traditionele hotels houden.

Datum van verblijf: augustus 2014
Ciana C, Proprietario van Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2014

Geachte Heer,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een recentie over uw recente verblijf bij Hotel Continental.
Het verheugd ons te horen dat u heeft genoten van het hotel en dat u de unieke historische glans die aan het hotel is meegegeven heeft kunnen waarderen. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!
Met warme groet,
Hotel Continental

Beoordeeld op 11 augustus 2014

2e keer dit hotel bezocht, prachtige ligging, zeer vriendelijke medewerkers, mooie kamer met privé terras, uitstekend privé strand met bijbehorende service. Uitzicht prachtig. Kortom, dit zal niet de laatste keer zijn dat wij dit hotel bezoeken.

Kamertip: Kamer zeezicht met balkon/terras bieden mooiste uitzicht.
Datum van verblijf: juli 2014
Ciana C, Proprietario van Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2014

Beste Gast,
Ten eerste heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Dit wordt zeer door ons gewaardeerd.
Daarnaast ook heel fijn om te lezen dat u het hotel als prettig heeft ervaren en ons personeel beloond om hun uitstekende service.
We zijn blij te horen dat we u bij een volgend bezoek aan Ligurie, wederom in Continental mogen verwelkomen!
Met gastvrije groet,
Hotel Continental

Beoordeeld op 29 juni 2013

Het hotel ligt aan de middellandse zee, via een geweldig mooie tuin loop je naar beneden toe naar de zee. Op de rotsen bevind zich daar een geweldige gezellig restaurant en zijn er goede ligstoelen, parasols en dergelijke. De staf is er zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers in het bijgebouw zijn erg eenvoudig ingericht. Het hotel zelf is erg charmant met leuke zitjes, het uitzicht is fantastisch. Eten kan bij mooi weer op het terras, het ontbijtbuffet is erg goed met lekkere cappucino.

Kamertip: vraag een kamer in het hoofdgebouw aan de zeezijde
Datum van verblijf: juni 2013
Ciana C, Proprietario van Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2013

Dear Guest,
Thank you very much for taking the effort to send your great review about your stay at the Hotel Continental. Your feedback is very important to us!
Thank you for the lovely posting and in your few words you perfectly described what we strive to be!
We are happy that you enjoyed all aspects of your stay and that you also got the time to sample the buffet breakfast and the beach restaurant that you like so much. Thank you for your appreciation.
Looking forward to welcoming you back soon.
sincerely,
HOTEL CONTINENTAL

Beoordeeld op 21 juni 2012

De ligging, tuin , uitzicht , het zonnen en zwemmen op de rotsen voor het hotel waren geweldig, wel jammer dat ze je van te voren niet vertellen dat je voor je bedje moet betalen ( 16 euro per bedje/ per dag) .Ook voor parking betaal je , dit was 14 euro en dat vonden we redelijk. Bij het in checken kregen wij een kamer in het bijgebouw. De liften zijn zo smal dat we niet tegelijkertijd de lift in konden. Boven gekomen in onze hotelkamer stonden er grote bomen voor ons panoramisch zeezicht.Na ons beklag kregen we de volgende dag een andere kamer in t hoofdgebouw met wel een geweldig uitzicht . De kamers zijn schoon en netjes maar absoluut toe aan een renovatie. Het meest ergelijke waren de deuren gemaakt van spaanplaat zodat elke zucht van de buren hoorbaar was. Het hotel is bezig om de kamers te renoveren maar dat kan nog wel even duren. Het plaatsje is wel erg leuk met prima restaurants zodat ons verblijf al met al toch nog erg prettig was.

Datum van verblijf: juni 2012