“Heerlijk”
Beoordeling van Gli Angeli

Gli Angeli
Geclassificeerd als nr. 1 van 216 Restaurants in Rapallo
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant. Alle gerechten waren hoog op smaak. De bediening prettig en kundig. Wijn paste uitstekend bij de gerechten. Zeker niet een van de goedkoopste restaurants, maar prijs/kwaliteit waren dik in orde. Een aanrader. Gaan hier zeker terug bij een volgend bezoek aan Rapallo

elenacA56ZP, Proprietario van Gli Angeli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Bedankt voor de beoordeling.
Met vriendelijke groet

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Projs kwaliteit en hoeveelheid was niet in overeenstemming. Zeker niet slecht. We hebben gegeten Mozarella en diverse soorten vis, was lekker alleen €20 a €30 per couvert dat was het niet waard. Maar ervaar het zelf.

elenacA56ZP, Proprietario van Gli Angeli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Condivido che bisogna "vedere" di persona.
Grazie per la recensione.
Elena Corbo

Ik ben het ermee eens dat we persoonlijk moeten 'zien'.
Bedankt voor de beoordeling.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere desert. Ronde chocolade bol, kreeft is een aanrader. Als toetje. Warme koekjes, likeur wij, beter dan juracon of sauterne zeer goede bediening, schitterend decor. Toiletten zijn top

22 juni 2017 beoordeeld

De eigenaars verstaan de taal van de verwende maag, van alle talen is deze de meest relevante in dit restaurant

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Moderne inrichting, zeer vriendelijke en zorgzame bediening.
Erg goede visschotels, mooie receptuur, lekker dus.
Rustige omgeving , goede bezetting. Persoonlijke aandacht.

Reizigers die Gli Angeli bekeken, bekeken ook

Rapallo, Italiaanse Riviera

In Gli Angeli geweest? Deel je ervaringen!