Beoordeeld op 18 augustus 2013 via mobiele applicatie

Het hotel is een doorsnee hotel: comfortabel (harde bedden is een minpunt), netjes en schoon. Goed ontbijtbuffet!
Echter, de service en vriendelijkheid van al het personeel is super. Ze spreken Engels en een woordje Nederlands zelfs.

Datum van verblijf: augustus 2013
grerico, Direttore van L'Approdo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2013

Beste gast, zou het personeel van L'u graag bedanken voor het delen van uw mening met ons en voor uw waardering. Jammer dat je ons niet vertellen om liever de matras lees meer 'soft' want we hebben beschikbaar matten van wasverzachters voor gasten die niet van de matras orthopedische en 'hard.
Wij hopen u weer van harte welkom in het San Michele
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 10 juli 2013

De faciliteiten van dit hotel zijn goed, schoon en modern. De kamers en openbare ruimtes zijn sfeervol ingericht en het ontbijt is uitgebreid en goed. De kamers op de 4e verdieping zijn van alle gemakken voorzien en hebben een prachtig uitzicht en groot terras met 2 comfortabele ligbedden. We hebben hier werkelijk van genoten! Het bed heeft wel een hard matras. Daar moet je van houden. Antonella aan de receptie is zeer oplettend. Na mijn opmerking dat ik het bed wel hard vond en daardoor minder goed had geslapen, zorgde ze meteen voor een zachter topmatras. Dat is service! Mijn partner vond het bed overigens prima zoals het was. Martha en Antonella en ook de ontbijtdame doen er werkelijk alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ze hebben goede tips, zorgen ervoor dat je weet hoe je ergens moet komen en zijn zo enthousiast en uitvoerig in hun communicatie dat het voelt alsof je een personal assistent hebt! Dit is absoluut het hotel met de beste receptionistes van alle hotels waar we eerder ooit verbleven! Met Martha hebben we het meeste contact gehad. Ze heeft ons van zoveel tips voorzien en allemaal even handig en goed. Zij is werkelijk een schat!!! L'Approdo mag blij zijn met deze dames. De autoparking bij het hotel was vol, maar we konden een straatje verder gratis parkeren en de auto tot voor de deur rijden om de bagage uit- en in te laden. Het strandje tegenover het hotel is prima en voelde erg Italiaans (waar wij van houden), maar je bent op een steenworp afstand van prachtige stranden aan deze kust. Kortom, dit was een topverblijf!

Kamertip: Ga voor de luxe van de bovenste verdieping. Het is het waard!
Datum van verblijf: juli 2013
grerico, Proprietario van L'Approdo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2013

Beste gasten, Het gehele personeel, maar vooral de balie (!) Zou graag hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en vragen me om u te vertellen dat en 'geweest voor hen een genoegen om u te verwennen en verzorgen van je. Wij zijn blij dat u het leuk om uw verblijf en de prachtige stranden van de Côte d'Azur.
Hopen u binnenkort weer te zien
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 16 juni 2013

De ligging van het hotel is uitstekend. Strand aan een mooie kleine baai te bereiken via een trap naast de kerk aan de overkant van het hotel. Bus stopt voor de deur en brengt je naar het centrum van Rapallo en Santa Margherita Ligure. Vooral het laatste stadje is zeer de moeite waard voor cultuur en shopping en heeft bootverbindingen met vele andere plaatsen langs de kust. Mooie, modern ingerichte kamers met groot balkon en uitzicht op de zee. Zeer vriendelijk personeel die duidelijk plezier hebben in hun werk!

Kamertip: Reserveer een parkeerplaats en gebruik gedurende je verblijf het openbare vervoer. Lopen naar het centrum van Santa Margherita is qua afstand goed te doen (kwartiertje) maar omdat er op delen van de route geen trottoir is dit geen aanrader.
Datum van verblijf: juni 2013
grerico, Proprietario van L'Approdo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2013

Geachte Gast, ik dank u voor uw woorden van waardering en voor het geven van ons een aantal 'van zijn tijd, voor ons zijn mening en' erg belangrijk. Wij hopen u weer te verwelkomen binnenkort in het San Michele.
Best Regards

Beoordeeld op 27 augustus 2012

We verbleven hier in juli 2012 in een superior suite.
+ Terrassen en balkons met uitzicht op zee
+ Receptiepersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam
+ Zee aan de overkant van de weg met mooie strandjes en heerlijke traiteur waar je lunch kunt halen
+ Santa Margherita is een heel gezellig en druk dorpje met vele winkeltjes, restaurants en een lange boulevard
+ Gratis internet
+ Op deze toplocatie een goede prijs/kwaliteit verhouding
+ De schoonmaaksters maken perfect schoon
- Harde bedden
- Lopen naar Santa Margherita is gevaarlijk s nachts en de bus komt s avonds maar eens in het uur
- Onvoldoende parkeergelegenheid, maar wel mogelijk om openbaar te parkeren
We hebben een heerlijke vakantie gehad en vooral heel erg genoten op ons balkon en het strand ad overkant. We zouden opnieuw hier verblijven, zeker wanneer de bedden zachter zouden zijn en we de auto op het terrein konden parkeren.

Francisca en collega's; dank jullie wel voor de gastvrijheid en het recept van Verdure Ripiene Ligure!

Datum van verblijf: juli 2012
grerico, Direttore van L'Approdo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2012

Hartelijk dank voor je mooie review en voor uw zeer vriendelijke woorden. Geniet van uw maaltijd met onze goede gevulde groenten!
Wij hopen u snel te verwelkomen
Beste wensen dallp medewerkers van L 'Approdo
Greta Bottinelli

Beoordeeld op 22 juni 2012

Voor een bezoekje aan Portofino zijn we 2 nachten verbleven in dit hotel. Pluspunten zijn voornamelijk het bijzonder vriendelijke personeel, de receptie/bar die 24 uur open is en het uitgebreide ontbijt. De bedden hadden wat wat mij betreft wat zachter gemogen.

Datum van verblijf: juni 2012
Antwoord van management:Gereageerd op 3 juli 2012

Heel erg bedankt voor je mooie woorden die zeer de moeite waard voor ons. Wij hopen tot ziens in de nabije toekomst vriendelijke groet