Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een superlocatie. Goede bediening en prettig ontbijt. Jammer van de veel te dure bar en restaurant. De kamer had de juiste combinatie van smaak, comfort en typisch Italiaanse kitsch. Ik heb zeer lekker gegeten in een plaatselijk restaurant op wandelafstand.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Prachtige locatie,super service.Kamer had een prachtig uitzicht ,spijtig dat er geen balcon was.Hotel heeft wel veel trappendus niet ideaal voor mensen die slecht te been zijn.Aangename beachclub en lekker ,prijzig restaurant.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Tja, wat zal ik zeggen. Het hotel is top maar. Voor deze bedragen per kamer verwacht ik wel wat meer. Het begint bij de receptie. Een lach kan er nagenoeg niet vanaf en pas als de belboy geroepen wordt en door heeft dat hij koffers kan tillen begint hij te lachen. Ja dat brengt natuurlijk een tip. Die snap ik ook nog maar niet iedereen mag inchecken blijkt bij de balie en als de man dan komt die dat wel mag dan is eenmaal goedemiddag het enige. Er is gelukkig nog een dame die ons even uitlegt waar ontbeten kan worden en waar de lift is. Maar ook die draait een bandje af kortom mijn eerste gevoel van welkom was er totaal niet. Kamers zijn mooi maar dat was in 1980 zo wellicht maar nu toch wel echt toe aan vernieuwing. Het tapijt in de gangen is inmiddels zo muf dat het gewoon niet lekker ruikt.
En dat is eigenlijk door het hele hotel heen. Alles is versleten en verouderd of zelfs verweerd. Lees de spiegel in onze kamer.

Ga je naar het ontbijt dan is het gelukkig anders qua bediening en is verder top zeker als je buiten kunt Zitten. Maarrrrrr scrambled eggs zijn van Poeder bij het buffet. Zet dan nix neer bah! Gelukkig staat er buiten iemand die een vers ei voor je maakt dat maakt weer een hoop goed.

Het kan natuurlijk zijn dat dit de standaard in italie is?.... maar ik vind voor een 5 ster plus hotel dat dit echt beter moet. Het is nu duidelijk vergane glorie!

De plek is top en we hebben genoten absoluut dus ik zeg geen nee tegen het hotel maar die plus mag er af. En de 5e ster ook bijna als ze niet heel snel met renoveren beginnen.

Datum van verblijf: augustus 2017
ExcelsiorRapallo, Direttore generale van Excelsior Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Dear Guest,
Thank you for your comment.
We are awfully sorry to read about your disappointment written on this review during your stay.
After this, our Staff tried to reach you during your stay and contacted you regarding your remarks. We wish to inform you that we will be always at your complete disposal for any future needs.
Despite the above, we would like to clarify the following:
The style of our Property is a classic one. This is the reason why the Hotel is provided with authentic antiques (included the mirror in the room but not in the bathrooms) also in the rooms recently renovated.
Concerning the breakfast, we inform you that the eggs in the buffet are not powder but pasteurized as per Italian law.
Thanking for your kind attention, we send you our best regards.
General Manager

Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Oude glorie vriendelijk personeel verzorgde kamers spectaculaire beachclub.
Spijtig genoeg veel Russen!!
Zorg wel dat je kamer hebt met zeezicht.
Het ontbijt is prima verzorgt op een prachtig terras met zeezicht

Datum van verblijf: september 2016
ExcelsiorRapallo, Direttore generale van Excelsior Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016

Dear Guest,

Thank you for your comments.

We are pleased to hear that you really enjoyed the Hotel above all the Breakfast taken on the terrace.

Hoping to receive a future visit of yours, we send you our best regards from Rapallo.

General Manager

Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Beste Lezer,

Locatie:

Direct gelegen aan een prachtige baai. Op loop afstand van het leuke plaatjes Rapallo.

Zwembad/beachclub/restaurant Eden Roc:

We heerlijk gegeten bij het restaurant. Het uitzicht is fantastisch je waant je werkelijk in een sprookje ( ideale plek om je vriendin/vriend te huwelijk te vragen is mij ook gelukt).

Het zwembad ligt direct naast het restaurant en is zo ingedeeld dat je uitzicht hebt over de hele baai. Het personeel is vriendelijk maar de service mag beter.

De hotelkamer was goed de badkamer was niet super ( douchen in bad vind ik geen pretje). Het balkon maakte alles goed! Tevens was het ontbijt ook fantastisch.

Al met al een van de beste hotels waar ik verbleven ben.

Datum van verblijf: juli 2016
ExcelsiorRapallo, Direttore generale van Excelsior Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2016

Sehr geehrter Gast,

Zunächst einmal möchten wir uns für Ihre positive Kommentare in Bezug auf das Abendessen im Restaurant Eden Roc Lounge & Restaurant, der Beach Club und das Frühstück zu danken.

Wir hoffen, dass wir bald wieder in der Excelsior Palace Hotel begrüßen zu dürfen .

Wir danken Ihnen für Ihre Aufmerksamkeit und Ihr Verständnis und verbleibe mit freundlichen Grüßen von der Küste von Portofino .

Generaldirektor