“Mooie plek om prima gerechten.”
Beoordeling van Da I Gemelli

Da I Gemelli
Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Restaurants in Portofino
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Natuurlijk is het in het hartje Portofino toeristisch en dit restaurant met betaalbare gerechten is dan ook een toeristisch restaurant. Ondanks dat is het er goed toeven. De gerechten zijn prima, de wijn heerlijk, de bediening prettig en de prijzen redelijk. Dit samen met het geweldige uitzicht op de haven maakt dit een heerlijke plek om even lekker te dineren.

Datum van bezoek: september 2019

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn gaan lunchen in Da I Gemelli tijdens het hoogseizoen, ondanks de drukte werden we goed en vriendelijk bediend.
We hebben beide de spaghetti alle vongole genomen, die zeer lekker was met voldoende schelpen.
Opmerking : er werd ons 8 euro aangerekend voor de service (gebruik tafel en servies, brood etc.), terwijl we geen brood hebben gegeten.
We hebben dus geen tip meer gegeven.

Datum van bezoek: juli 2019
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een super mooie plek in de haven van Portofino.
De twee broers en al het andere bedienende personeel was super vriendelijk. We hadden niet gereserveerd maar na 5 minuten konden we aanschuiven.
Gerechten waren “spot on”, weinig poespas, echte Italiaanse smaken. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018
9 augustus 2017 beoordeeld

Op een van de leukste terrassen van Portofino gegeten, moesten wel reserveren want is altijd vol. Goede vis en pasta gerechten en erg goede wijnkaart topper!

Datum van bezoek: augustus 2017
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de restaurants die als eerste vol zitten aan de fraaie haven. Vlotte bediening, op Italiaanse wijze niet vlekkeloos.
Uiteraard veel vis op het menu. Prima gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding niet in orde; het blijft immers Portofino.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Da I Gemelli bekeken, bekeken ook

Portofino, Italiaanse Riviera

In Da I Gemelli geweest? Deel je ervaringen!