Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.821)
Beoordelingen filteren
1.821 resultaten
Waardering van reizigers
1.159
511
98
38
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.159
511
98
38
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.821 beoordelingen
Beoordeeld op 24 december 2016

Fijn hotel met goede kamers. Kamers zijn luxe ingericht. Met een heerlijk bed Badkamers zijn luxe. Heerlijk een regendouche en een bad apart. Uitgebreid ontbijt. Hotel ligt op een mooie plek. Dicht bijnhet centrum.

  • Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Bedank hfdorp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MeliaGenova, Guest Experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2017
Google-vertaling

Dear hfdorp,
thank you for your fantastic review, it is amazing to know you have such an high opinion of our Hotel and of its services.
We hope to be your Genoese House in all the occasions you will be visiting our city.
Best Regards
Laura Apuzzo
Guest Experince

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel, in alles een echt 5* hotel. De kamers zijn prachtig en schoon! Lekker ruim en alle faciliteiten aanwezig. Ook op loopafstand van het centrum en de zee. Voor ons de perfecte locatie om Genova te bezoeken!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Bedank Taco d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MeliaGenova, Guest Experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016
Google-vertaling

Dear Taco d,
thank you for the time spent to share your comments on TripAdvisor. At Melia Genova we do our best every day in order to create memorable experiences for our Guests by offering them the best customer service and care for all their needs. Our priority is to provide to provide to our Customer the most comfortable rooms, excellent service and good treatment; we want our Guests to feel at home. Melia Genova location is in an elegant residential area very close to the city center, so it is perfect to enjoy the visit of our beautiful city. On behalf of the whole team, we really hope to welcome you back!
Best Regards
Laura Apuzzo
Guest Experience

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2016 via mobiele applicatie

Oud, beste tijd gehad ( kamer 604 ) maar was niet de enigste die dat vond. Geen 5 sterren waard ) zeker niet voor deze prijs.

Kapotte lampen, halve gebakken snoertjes aan lamp op tafel.

Tv gaat elke 30 min uit, engelse zenders alleen nieuws.

Beperkt ontbijt.

Room service ontbijt niet incl plus bezorg kosten, Wat zo op 75 euro per ontbijt komt op kamer.

Schimmel in badkamer vooral onder rand bad.

Douchen in bad kamer 604 wat ook op geen. Foto te zien is.

Stop wasbak 1 nacht niet los te krijgen

Lamp balkon kapot , uitzicht balkon bouwplaats

En dan de stad zelf,,, vies met hier en daar interessant gebouw.

Aquarium rond openingstijd al zwaar overbevolkt .

Dus in 1 zin, ga ergens anders heen hotel en stad.

Verbleef: juli 2016, reisde alleen
3  Bedank Danny v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MeliaGenova, Guest Experience Manager van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2016
Google-vertaling

Dear Mr Danny V,

Thank you so much for choosing the Meliá Genova during your most recent visit to our city and for taking the time to thoroughly fill in our online survey. The comments and observations of all our guests are of paramount importance to us in order to constantly improve our services.
I am really sorry for the misunderstanding occurred during your stay regarding the room service breakfast. You reserved a room with the breakfast including in your rate. You decided to order a room service. Our praxis for the room service breakfast is to charge only the service in the case of the continental breakfast indipendently from how many guest per room use the room service. For the menù à la carte we have a special list with a selection of products with the matched prices, in your case you decided to order à la carte.
I am still sorry for this misunderstanding; It will be a pleasure for us to welcome you again at the Melià Genova for your next visit, certain that your experience with us will be unforgetable .

My best regards
Laura Apuzzo
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2015

De verpakking is mooier dan de inhoud! Dit 5* hotel heeft geen parkeerruimte! Ze parkeren je auto voor €29,- per dag! Dit doen ze dan bij de parkeergarage naast het hotel. Dit kost voor niet hotelgasten €1,- per uur ( €24,- per dag ) Het hotel zelf is erg mooi en zuiver! De kamer is mooi ingericht. Het bad in de badkamer is echt veel te klein! 1.30 meter ( kamer 402 ) Een lekkere espresso drinken kan zeker bij Hotel Melia! Alleen de prijsstelling is verwarrend. In de bar binnen €3,- in de Campari bar ( als er bediening aanwezig is! aan het barretje ) €1,- en 30 cm vanaf het barretje €1,50! Een Aperol Spritz kost maar liefst €12,- en een glas matige rode wijn €8,- ! Wij verwachten stevige prijzen in een 5* hotel maar dan mag je ook kwaliteit verwachten! In een rij wachten tot je kunt gaan ontbijten verwacht je ook niet in een 5* hotel. Eenmaal binnen is het hectisch en onduidelijk! Geen duidelijke structuur. Bij het betalen van de rekening was er een klein bedrag ingehouden voor het goede doel. Dit is Nobel, maar dat beslissen we graag zelf!

  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Paul v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2015 via mobiele applicatie

Dit is een fantastisch hotel. Grote kamer, zalige badkamer, lekkere bedden, super ontbijt, prima valet parking, dichtbij centrum - wat kan je je nog meer wensen? Het hotel maakt de vijf sterren prima waar. Bediening is uiterst vriendelijk.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Bedank MickVeldh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken