21 september 2016 beoordeeld

Mijn kamer was vrij eenvoudig, maar voor twee nachten was het zeker te doen. Het hotel bevindt zich in de hoofdstraat van Genao. Jammer dat de kamer geen koelkastje of airco heeft. Verder zijn de hoteleigenaren zeer behulpzaam en bieden je gratis water aan.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
17 september 2015 beoordeeld

Mooi gebouw, centrale plek en vriendelijk personeel. Vooral het ouderwetse pand is erg mooi maar kamer netjes en comfortabel. Als je met de auto komt wel even zoeken omdat er meerdere bedrijven en hotels/B&B in het gebouw zitten. Auto parkeren in parkeergarage Coin, is 100 meter lopen. Helaas was parkeertarief niet 12 euro zoals bij Booking.com was vermeld maar 15 euro voor 24 uur.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
12 september 2013 beoordeeld

Centraal gelegen in het centrum van Genua, in een statig herenhuis. Vlakbij de grote brug op de Via XX Settembre. Goed zoeken voor de nummer van het huis of de aanduiding van het hotel. Keurig verblijf & kamer. Vriendelijke ontvangst. Het ontbijt is niet in het hotel, maar vlakbij in een koffiebar, waar je kan kiezen wat je wil eten & drinken.
Parkeren doe je best aan de overkant van de straat in de Coin-parking (ingang i/d Via Innocenzo Frugoni), waar je korting krijgt. Parkingticketje laten afstempelen in het hotel.
Op wandelafstand van het oude centrum; rustige verblijfplaats waar niets op aan te merken is, wel wat basic, maar prijs/kwaliteit TOP.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
19 augustus 2013 beoordeeld

Wij waren zeer enthousiast, de eigenaar en de medewerkers zijn ontzettend gastvrij. De kamers zijn gedateerd, maar prima voor een paar nachten. En Genua, wat een heerlijke stad en in combinatie met dit hotel heb je gegarandeerd plezier.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
10 april 2013 beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben zo genoten van ons verblijf in Hotel Olympia dat we zelfs langer gebleven zijn dan gepland. Dit hotel is 100% aan te raden aan wie verblijf zoekt in Genova. het hotel is centraal gelegen in de hoofdstraat van de stad, gemakkelijk te bereiken. De familie was uiterst behulpzaam met het aanraden van restaurantjes, plaatsen om te bezoeken etc. Heel vriendelijke eigenaars! De kamers zijn smaakvol ingericht in wit en blauw; ruimtelijk en fris gevoel. Het gebouw zelf is ook erg impressionant. Kortom: een absolute aanrader! Je krijgt fantastische kwaliteit voor de prijs! We willen wel nog even meegeven dat het adres verradelijk is. Vreemd genoeg zijn er 2 gebouwen die nummer 21 hebben. De nummer 21 die je werkelijk zoekt is in het midden van de straat en niet aan het begin.

Kamertip: We verbleven in twee verschillende kamers. Beiden waren smaakvol ingericht, ruimtelijk en fris.
  • Verbleef: april 2013, reisde met een partner