Beoordeeld op 8 oktober 2017

Zeer goede locatie, heerlijk uitgebreid ontbijt. Jammer van het eenpersoonsbed van 90 cm breed in de eenpersoonskamer en dat de Engelstalige zenders niet actief waren op tv. Kamer wel prima. Personeel vriendelijk.

• Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Midden in het centrum van Genua. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Mooie familiekamer met moderne inrichting. Stapelbed voor de kids. Parkeergarage naast hotel. Auto wordt daar door hotelpersoneel geparkeerd. Parkeerplaats wel reserveren (25 euro per dag). Ontbijt uitgebreid.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 28 juli 2016

Mooie maar kleine kamer. Zeker waar voor je geld. Schoon. Ontbijt was super. Verse smoothies...op lopafstand van alle bezienswaardigheden. de receptie was heel behulpzaam. De wifi was prima.
We hebben er net gedineerd, maar dat kon wel

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Het inchecken was heel vriendelijk en ging enorm vlot. We maakten gebruik van de valet service en mochten de wagen voor het hotel parkeren. De auto werd onmiddellijk veilig weggezet. Ook leuk was dat de voorruit van de auto werd gereinigd toen we hem terugkregen.

De kamer was heel groot en we hadden ook een balkon op de zesde verdieping. We keken uit over de heuvel van Genova, in de late uurtjes was het uitzich fantastisch. Het bed was verrassend comfortabel en groot. De badkamer was goed uitgerust en de biologische zeep ruikte heel goed.

Het ontbijt was piekfijn in orde. Er was spek met eieren, verschillende soorten brood, je kan zelf je eigen groentedrankje maken en koffie werd aan tafel gebracht.

We maakte ook gebruik van de welness faciliteiten. Er was een jacussi, stoombad, sauna, regendouche en zoutkamer. Heel mooi ingericht en we hadden geluk dat meestal niemand aanwezig was. Je kon in de zoutkamer ook thee drinken.

Kortom, je leest het, veel lof voor dit fantastische hotel!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juni 2015

Het beste ontbijt: allerlei soorten toespijs tot gerookte zalm toe, vers geperst fruitsap en 3 soorten vers gebakken taart... LEKKER!
Mooie kamers met betaalbare minibar en prima ligging van het hotel, vlakbij dé "paleizen"straat, de via Grimaldi. Vlakbij metro "Ferrari"

Kamertip: Kamers op de 6e verdieping, bv kamer 623 heeft een rustige ligging én een terras
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner