4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Statig mooi gebouw met een even mooi interieur. Valet parking voor iedereen en een mooie ontvangsthal geven een goede eerste indruk. Het ontbijt en diner waren extreem goed, de kamer was netjes, mooi en van alle gemakken voorzien. Een uitstekend hotel mits dat t personeel onbeschofd en totaal niet 4-sterren waardig was. Balie personeel kortaf, sprak nauwelijks engels en wilde z.s.m. van gasten af. Valet parking en bewaking op mobiel kijkend en totaal niet vriendelijk. Jammer dat een hotel van dit statuur zulk personeel als visite kaartje heeft. Daarnaast kamers gehorig, bedden hard en schimmel in het bad. Net als veel delen van Genua leek het helaas vergane glorie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en goed onderhouden hotel met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding in het hart van Genua. Op loopafstand van menig restaurant en de haven. Met drie volwassen deelden wij een kamer, prima bedden ook qua grootte. Vloer was op aanvraag ook zonder tapijt ivm stof allergie. Upgrade gekregen op voorhand gezien eerder genoemde wensen. Ontbijt was prima met daarbij als positief punt dat er voldoende en vriendelijk personeel was om je snel te helpen. Auto wordt voor je verderop in de garage geparkeerd. Tip: geef op de ochtend vooraf vertrek circa 15min van te voren dat je wilt vertrekken. Wordt de auto op tijd geparkeerd op de stoep voor het hotel. Zal dit hotel zowel prive als zakelijk een volgende keer boeken.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
7 april 2017 beoordeeld

Het hotel was echt fantastisch. Wij wilden aparte bedden, we kregen twee supergrote bedden. De kamer is mega-groot, geheel in stijl ingericht. Uitstekende badkamer. Prima ontbijt. Super service. Een aanrader. En in het hart van de stad.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
14 januari 2017 beoordeeld

Mooie kamer, lekkere badkamer, prima bedden. Thee op kamer. Goed ontbijt. Locatie is helemaal top! Alle bezienswaardiheden zijn te voet te bereiken vanuit t hotel. Prachtige musea! Winkels naast de deur.
Het hotel ligt midden in de stad, maar wij hebben geen last gehad van herrie.
Trappenhuis is schitterend.
Aardig en behulpzaam personeel. Een aanrader.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

blij verrast door het hotel, was er een nacht voor werk kamers schoon en netjes wel wat warm maar even luchten en probleem opgelost! bedden waren lekker en douche toilet netjes. in de middag lunch genuttigd wat echt van goede kwaliteit was, in een prachtige eetzaal wat ook geld voor de rest van het hotel wat beetje een
Museum is. Echt voor mij een hotel waar ik graag terug zal komen !

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken