Beoordeeld op 26 augustus 2016

Geweldig hotel. Het is erg schoon en de kamers zijn praktisch ingericht. De receptie is altijd erg vriendelijk en waarderen het ontzettend als je Italiaans probeert te praten. Op loopafstand zit een treinstation. Het ontbijt is een beetje saai, maar gratis.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 augustus 2016

Van buiten en op de foto's ziet het er erg mooi uit. Ook de intree ziet er luxe uit. Ik vond de kamer daarentegen er minder luxe uitzien. Wel goede service gehad. Elke dag werd de kamer opgeruimd en de bedden opgemaakt. Het ontbijt vond ik prima. Ik had alleen wel wat meer verwacht aangezien het een vier sterren hotel is. Het personeel achter de balie kwam niet vriendelijk op mij over. Het bedienend personeel tijdens het ontbijt was wel sociaal.
We waren met drie personen en hebben daarom ook gevraagd voor een drie persoons kamer. Er werd daarvoor een bed in een twee persoonskamer bijgeplaatst. Dit bed lag niet heel fijn, maar ik heb verder prima kunnen slapen door de goed verduisterende gordijnen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Dit hotel geboekt vanwege de prijs kwaliteitsverhouding voor een overnachting in Genua. Het hotel zit op loopafstand van het centrum. Het hotel komt wat verouderd over, maar zeker netjes. Het ontbijt viel wat tegen, beperkt assortiment. De auto kan ondergronds geparkeerd worden tegen een vergoeding van 15 euro. Ontvangst bij de receptie verliep verre van vriendelijk. Op zich geen slecht hotel, maar geen hoogvlieger.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 maart 2016 via mobiele applicatie

Heb hier met een collega 3 nachten gezeten. Ontbijt was erg matig, niet veel te krijgen en matig van kwaliteit. De bar was regelmatig onbeperkt. De kamers waren erg warm en niet koel te krijgen.
Locatie is echter prima en het parkeren ook. Dit is echter het weinig wat ik goed vond.

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Flavio S, Manager van Starhotels President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2016

Beste gast,

Beoordeeld op 26 juli 2015

Zakelijk, vriendelijk, komen afspraken na, schoon, groeten je in je eigen taal (welke dan ook!). Zeer handige parkeergarage en op loopafstand van de oude stad van Genua. Kortom prima waar voor je geld.

Kamertip: Zo hoog mogelijk.....
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
General Manager G, General Manager van Starhotels President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2015

Beste Heer Bob,