“Heerlijke verkoeling”

Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Vernazza
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een variatie en wat een geduldig personeel. Heerlijk ijs en een echte aanrader als je in Vernazza bent.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het drukke Vernazza ontbreekt het niet aan gelatteria's.
Porticciolo is wel een aanrader.
Dicht bij de haven.
Zéér vriendelijke bediening.
Lekker ijs, zeer ruime keuze.
In de Stracciatella zitten nog echt stukken chocolade.
Bovendien zeer goede verhouding prijs - kwaliteit.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruimte keuze en prima gelegen nabij de boten. Kwaliteit zeer goed dus niet van dat smelt ijs.je kunt dus lang genieten van het ijs. Prijs conform andere ijssalons

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Italiaans ijs qua smaak en textuur met veel keus, maar niet zo lekker als bij Gelateria Vernazza als je het ons vraagt. Ook de hoorntjes zijn minder lekker en stevig als bij de concurrent. Dus prima ijs maar wij zouden zeker ook die van Gelateria Vernazza proberen

16 augustus 2014 beoordeeld

Het lekkerste ijs van cinque terra. We zijn ook bij la gelateria cinque terra, die op tripadvisor hoger stond, maar deze was beter. Het fruit ijs (vooral mango en framboos) was heerlijk maar ook het kaneel en chocolade ijs zijn zeker de moeite waard. Bezoeken!!!!!!

Reizigers die Gelateria Il Porticciolo bekeken, bekeken ook

Vernazza, Cinque Terre

In Gelateria Il Porticciolo geweest? Deel je ervaringen!