“Erg leuk tentje, hartelijke mensen”
Beoordeling van Piadiamo Vernazza

Piadiamo Vernazza
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Vernazza
29 september 2018 beoordeeld

Even een paar smalle steegjes door en wat trappen op en dan arriveer je op dit exclusieve adresje. Uitzicht op het zeer smalle straatje. Gewoon leuk om te bezoeken. Normale mensen die touristen tenminste als echte klant behandelen.

Met slechts 4 stoelen en twee tafeltjes in de zaak kun je bijna niet zitten, maar staan mag ook en buiten op de stoep gaat ook prima. Wij genoten van de eenvoud. Heerlijk eten en vers bereid.
Gewoon even langsgaan, je kunt de gerechten ook meenemen en makkelijk onderweg opeten. Heerlijk!
We mochten ook even gebruik maken van het toilet, goede service.
Stefan maakte het eten klaar en z’n charmante collega nam de bestelling op.
De piadina met tonijn was heerlijk, ook die met spek en ham smaakten geweldig.

Afgerekend incl drankjes € 26,00 met z’n drieën

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je even wilt uit de drukte in Cinque Terre en van goede kwalititeit houdt is dit kleine restaurantje een perfect plek voor een verse lunch. De piadina’s (het deeg) wordt ter plekke gemaakt. Deze zijn goed belegd met verse ingrediënten, en dat slechts voor €7 in een toeristische badplaats.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In al het toeristische geweld van Cinque Terre is deze minuscule broodjeszaak in Vernazza een verademing. Voor ongeveer 7 euro heb je een heerlijke piadina met bijvoorbeeld buffelozzarella of parmaham. De medewerker die ons hielp sprak uitstekend Engels (en diverse andere talen), was vriendelijk en overhandigde ons vlot de piadina's waar wij in de schaduw heerlijk van hebben zitten smullen. Veel zitruimte is er niet, maar je kunt de piadina makkelijk meenemen naar een nabijgelegen trappetje.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden bij dit tentje verborgen in een steegje (richting het fort) een broodje met mozzarella en het was heerlijk! Aanrader!

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed te betalen piadina in de gezellige straatjes. Goed afkoelen van de zon en ook een flinke smaakvolle maaltijd voor weinig.

Reizigers die Piadiamo Vernazza bekeken, bekeken ook

Vernazza, Cinque Terre
Monterosso al Mare, Cinque Terre

In Piadiamo Vernazza geweest? Deel je ervaringen!