“Goede herinnering”

Geclassificeerd als nr. 4 van 36 Restaurants in Vernazza
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren twee jaar geleden ook in dit restaurant en erg tevreden. Sinds toen is het niet beter geworden. Het personeel is nu vooral druk met elkaar en met de mobiele telefoon. Het eten was goed maar behoorlijk prijzig. De fout op de rekening zal wel een vergissing zijn geweest.

Datum van bezoek: september 2018

19 augustus 2018 beoordeeld

Voordeel van Il Pirata is dat de keuken de hele dag geopend is. We waren er aan de late kant, maar we konden er nog makkelijk lunchen om 14 uur. Bediening is super vriendelijk, Alba en Louisana waren twee attente, goedlachse en persoonlijke dames. Onze olijfolie allergie deed de wenkbrauwen van de braziliaanse chef wel fronsen, maar hij heeft zich er keurig aan gehouden. Het eten was lekker en vers, het terras is lekker en de wijn is uitstekend. En ook de grappa is er fantastisch. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten en vriendelijke bedieningop een terras bovenaan Vernazza, net iets verder dan het station. Door de niet zo centrale ligging is het er een stuk rustiger, heerlijk om even te ontsnappen aan de drukte van toeristen in het centrum. Tevens start hier de kustroute richting Monterosso

Datum van bezoek: augustus 2017
8 juni 2017 beoordeeld

Vanmorgen daar ontbijt gehad. Verse croissants, jus d'orange en cafe au lait, maar dan italiaans. Gezellige bediening en volop keus. Gaan er vanavond weer eten, want ze zijn de hele dag geopend.

Datum van bezoek: juni 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn dochter vond een haar in hasr voorgerecht, de ventilatoren stonden aan waardoor tafelkleed telkens opwaaide en servetten van de tafel waaiden. En het eten op zich was niet geweldig. De canelloni die ik had was erg 'al dente', en de salade van mijn dochter was niet meer dan een berg sla, tomaat, rode ui en maïs, niet echt met aandacht bereid. Het restaurant ligt niet in het toeristische gedeelte, maar achter het station.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Il Pirata delle Cinque Terre bekeken, bekeken ook

Vernazza, Cinque Terre

Monterosso al Mare, Cinque Terre

In Il Pirata delle Cinque Terre geweest? Deel je ervaringen!