“Verrassend lekker”
Beoordeling van La Taverna

La Taverna
Geclassificeerd als nr. 23 van 77 Restaurants in Monterosso al Mare
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pizza tonijn voor de vrouw, spaghetti bolognese voor de peuter en een spaghetti met zeevruchten voor mezelf. Één woord voortreffelijk! Een aanrader! pizza tonijn was lekker en de peuter zat helemaal onder de saus, dus ook lekker.

Schrijf een beoordeling

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hotel hier gaan eten.
De pizza was ok alsook de bediening
Als u wat meer bestelde krijg je ook nog een digestief van het huis aangeboden .
Voor enkel pizza niet

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit: prima. Lekker rustig buitenaf. Prima eten, hoewel pizza's mij wat minder lijken, vooral pasta's en visgerechten: heerlijk. Huiswijn: zeer aan te bevelen.
Tiramisu: zeer aan te raden
Vriendelijke bediening.
Echte aanrader

23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet aan de boulevard, onder het spoor door, zit deze taverva. Je kunt ook buiten zitten, maar wij kozen voor een tafel binnen. Het restaurant is wat rustiger dan andere gelegenheden in Monterosso, maar dat komt zeker niet door het eten. Dat was goed. We begonnen met de zeevruchten , daarna ravioli en spaghetti, tiramisu en notenbars als toetje. Het was allemaal zeer goed van smaak, tegen een uiterst schappelijke prijs.

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza s hier zijn niet goed. De tomaten saus is erg zoet. De pizza quattro formaggi bestaat uit smeerkaas, mascarpone en wat parmeZaan. Dikke deeg bodem. We hebben de helft laten staan.

Reizigers die La Taverna bekeken, bekeken ook

Monterosso al Mare, Cinque Terre

In La Taverna geweest? Deel je ervaringen!