“Lekkere lunch na heel veel traptredes....”
Beoordeling van Food and Sea

Food and Sea
Geclassificeerd als nr. 9 van 27 Restaurants in Corniglia
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de klim vanaf het treinstation naar Corniglia waren we wel toe aan een goede lunch. De pizza en omeletten van de kinderen waren heel lekker en ruim voldoende. Een aanrader zijn de steaks, goed en lekker bereid, vooral die met parmezaanse kaas en rucola was voortreffelijk. Verder is het een heel klein dorpje, voor de echte toerist...neem de trap en niet de pendelbus

Schrijf een beoordeling

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gelunched op prettig terras met prima bediening! We hadden bruschetta en gnochi pesto. Aanrader!.....

22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote honger na vier uren stappen...lekker gegrilde gambas, smakelijke (jammer genoeg koude) gegrilde groentjes en een perfect a dente gekookte pasta...service is wat chaotisch, maar iedereen is en blijft heel vriendelijk...dik in orde!

18 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Aardig personeel.
Het heerlijke van Italiaans eten is dat het zo vers en echt is. Hier is dat ook het geval. Huisgemaakte pesto, lekkere salades... Wij komen hier zeker nog een keer terug om te eten.

25 mei 2015 beoordeeld

Na een wandeling van Manarola naar Corniglia (via het rode bergpad, ca. 3 uur, flink klimmen en dalen) hadden we best trek in iets. Net iets "onder" het dorpsplein zagen we "Food en Sea". Omdat het begon te spetteren zijn we snel daarheen gegaan en hebben een pizza besteld. Die met rauwe ham was super lekker! Niet vet, knapperige bodem, goede ham en dat voor € 7,50! Ze rekenen hier gelukkig ook geen "service fee" voor bestek en placemat zoals veel andere restaurants hier wel doen. Vriendelijke bediening, nette toilet.

Reizigers die Food and Sea bekeken, bekeken ook

Corniglia, Cinque Terre
Corniglia, Cinque Terre

In Food and Sea geweest? Deel je ervaringen!