“Uitgebreide keuze”

Geclassificeerd als nr. 33 van 935 Restaurants in Triëst
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het laatste moment nog een tafel gereserveerd, gelukkig want anders was het wachten. Ruime keuze aan pizza's. Sommigen waren behoorlijk prijzig. In Italië een pizza voor meer dan 12€ ben ik niet gewoon. Ruim assortiment aan bieren, ook van het bierland bij uitstek België.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een etablissement naar mijn hart, het ligt een beetje verscholen ( even zoeken ) in via del Toro 6 maar het is een verborgen Italiaanse parel.
Hier kan je 'echt' kwaliteitsvol Italiaans eten in een aangenaam en verzorgd kader.
Hier staat nog een echte pizzaoven en de pizza's worden gemaakt met biologisch meel.
Dit is een zaak met visie, gezonde ingrediënten staan hier op nummer 1.
De lokale bevolking was hier ook in ruime mate aanwezig en dan weet je dat je goed zit.
Wanneer ik naar de andere tafels keek dan was het niet alleen verse pizza, ik zag verse calamar, pasta's die zeker een schoonheidswedstrijd kunnen winnen.
Dit is de place to be!
De bediening was zeer professioneel maar vooral vriendelijk en efficiënt!
Hopelijk kan ik tijdens mijn vakantie in Triëst toch nog een extra bezoekje brengen aan deze zaak, want de smaken en geuren lokken mijn naar deze eenvoudige topzaak.
En mag u geen zorgen over de democratische prijzen.

12 september 2016 beoordeeld

Gevarieerde kaart. Vriendelijk personeel. Wij aten zowel een uitstekende pizza als bijzonder smakelijke visgerechten. Wel reserveren, liefst een dag tevoren, want dit restaurant wordt blijkbaar al breed gewaardeerd.

11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Allebei een prachtige pizza, een bediende die ons breed lachend aanmoedigde met onze uitspraak en een flinke karaf wijn voor nog geen 30€. Prima

23 juli 2015 beoordeeld

terras in een smalle straat bij het oude centrum: heel sfeervol en met goede bediening en prima gerechten

Reizigers die Al Civicosei bekeken, bekeken ook

Triëst, Province of Trieste

In Al Civicosei geweest? Deel je ervaringen!