“Alles klopte, top”

Geclassificeerd als nr. 23 van 945 Restaurants in Triëst
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige ervaring. Geef zelden de beoordeling; uitstekend. Alles klopte gewoon.
Super vriendelijke bediening. Heerlijk in de zon op het terras gezeten. Een prachtige oktoberdag. Goed gedekte tafel met fijn tafellinnen. Uitstekend gegeten en gedronken. Je moet wel van vis houden. Zeer goed en makkelijk bereikbaar. Gratis parkeren. Bus nr; 6 vanuit Trieste rijd een paar keer pee uur naar deze plaats. Het is een weldaad. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

12 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met een mooi uitzicht. Bediening en de eigenaar van het restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heerlijk en de prijs is zeer goed. We komen zeker weer eens terug! Mijn complimenten ! Groeten uit Nederland, ijssalon Capriccio

Datum van bezoek: april 2016
12 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele Mooie locatie met een mooi uitzicht, heel goed eten en een goede prijs.
Vriendelijke bediening. Eigenaar maakt tijd voor je en is uitermate vriendelijk ...kortom een aanrader om ze eens te bezoeken en voor ons zeker voor herhaling vatbaar : )

Datum van bezoek: april 2016
12 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig bediening, heel goed eten ook voor de kids, prachtig locate, verse producten heerlijke vis en goede wijn

16 juni 2014 beoordeeld

Dit was een uitstekende ervaring. Klein restaurant aan een jachthaventje op 7 km van Trieste.
Kleine kaart maar met een mooie keus van visgerechten . Men komt de verse vis van de dag tonen en men kiest. Uitstekende bereidingen en wat een eerlijke prijzen....Zeer vlotte en vriendelijke service, beperkte maar goede wijnkaart. Vlot en gezellig met een prachtige ligging aan de zee. Wordt bezocht door de lokale mensen en het zit altijd vol....Wij keerden terug en omdat wij ietwat langer moesten wachten wegens vol kregen wij 10% reductie. Eerlijke prijzen.
Gewoon geweldig !

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer

Reizigers die Tavernetta al Molo bekeken, bekeken ook

Triëst, Province of Trieste

In Tavernetta al Molo geweest? Deel je ervaringen!